ساخت پارک فناوری اطلاعات در کراسنایا پولیانا

© Sputnik / Artur Lebedev /  مراجعه به بانک تصاویر Остановленный подъемник на курорте "Красная Поляна"
Остановленный подъемник на курорте Красная Поляна - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.10.2022
عضو شوید
مقامات منطقه کراسنودار قصد دارند یک پارک فناوری اطلاعات در کراسنایا پولیانا ایجاد کنند.
به گزارش اسپوتنیک، الکساندر روپل، معاون فرماندار کوبان گفت که مقامات منطقه کراسنودار در حال بررسی امکان ایجاد یک پارک فناوری اطلاعات در کراسنایا پولیانا هستند که برنامه نویسان حرفه ای را از سراسر کشور گرد هم می آورد.
روپل در کنفرانس امنیت اطلاعات KubanCSC-2022 به خبرنگاران گفت: "ما اکنون در حال بحث در مورد مسائل زیادی هستیم تا پارک های فناوری اطلاعات در کراسنایا پولیانا به منظور جمع آوری مشتی واقعا قدرتمند از برنامه نویسان از سراسر کشور باشند." .
وی خاطرنشان کرد: نیاز به ایجاد پارک با شرایط اقتصادی مدرن همراه است که باید در چارچوب جایگزینی واردات کار کرد.
روپل افزود که سوچی زیرساخت های لازم برای کار موثر متخصصان فنی را دارد. وی در پایان گفت: در سوچی زیرساخت های ایجاد شده در بازی های المپیک، اینترنت پرسرعت، کوهستان، دریا، ترافیک ثابت.
کراسنایا پولیانا میزبان کنفرانس بین المللی امنیت اطلاعات "KubanCSC-2022" از 13 تا 14 اکتبر است. سیاستمداران، کارشناسان، نمایندگان سازمان های مجری قانون در مورد مشکلات و موضوعات موضوعی امنیت اطلاعات دیجیتال بحث می کنند. در این کنفرانس نمایندگانی از بلاروس، برزیل، هند، اردن، قزاقستان، امارات متحده عربی، لبنان، سوریه، تانزانیا، ازبکستان، اتیوپی و آفریقای جنوبی شرکت دارند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала