پنتاگون: آنها می توانند جایگزینی برای انترنت استارلینک نیروهای مسلح اوکراین پیدا کنند

© AFP 2023 / Saul Loeb Вид на здание Пентагона в Вашингтоне, США
Вид на здание Пентагона в Вашингтоне, США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.10.2022
عضو شوید
پنتاگون اعلام کرد، که می تواند جایگزینی برای استارلینک بیابد تا ارتباطات ماهواره ای را در اختیار نیروهای مسلح اوکراین قرار دهد.
به گزارش اسپوتنیک، پنتاگون اعلام کرد، که می تواند شرکای جایگزین برای شرکت ایلان ماسک برای ارائه ارتباطات ماهواره ای به ارتش اوکراین بیابد.
پیش از این رسانه ها با استناد به اسناد گزارش داده بودند، که اسپیس ایکس دیگر نمی تواند هزینه نگهداری سیستم ارتباطی ماهواره ای استارلینک در اوکراین را بپردازد و از پنتاگون می خواهد این هزینه ها را پوشش دهد.
Предприниматель и основатель и SpaceX Илон Маск на пресс-конференции - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.09.2022
ماسک: اکنون اینترنت استارلینک در تمامی قاره‌ ها در دسترس قرار دارد
سخنگوی وزارت دفاع امریکا گفت: "دیگر، نه تنها اسپیس ایکس، نهادهای دیگری نیز وجود دارند که می‌توانیم با آنها شریک شویم تا آنچه را که اوکراین نیاز دارد، ارائه کنیم".
وی افزود، که پنتاگون در حال مذاکره برای ارائه خدمات ارتباطی ماهواره ای با اسپیس ایکس و "شرکت های دیگر" است، اما از ارائه جزئیات خودداری کرد.
یادآوری می کنیم، که ایلان ماسک روز جمعه تایید کرد، که اسپیس ایکس دیگر نمی تواند هزینه خدمات استارلینک در اوکراین را بپردازد. وی همچنین تصریح کرد، که تنها به توصیه اندری ملنیک سفیر پیشین اوکراین در آلمان، که او را به طرف مادرش فرستاده بود، عمل می کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала