افزایش واردات کالای روسیه در اتحادیه اروپا

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر Здание Европейского парламента в Страсбурге
Здание Европейского парламента в Страсбурге - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.10.2022
عضو شوید
سیزده کشور اتحادیه اروپا واردات از روسیه را در ماه جون افزایش و چهارده کشور باقیمانده خرید کالاهای روسی را کاهش دادند.
به گزارش اسپوتنیک، پیشرو در میان کسانی که واردات را افزایش دادند اسلوونیا بود که واردات کالاهای روسی را در مقایسه با ماه می تقریباً دو برابر کرد. اسپانیا نیز واردات را به میزان قابل توجهی (69%) افزایش داد. در سطر سوم این شاخص، سویدن (48 %) قرار گرفت.
در سطر چهارم بلجیم قرار دارد که واردات را از نظر پولی یک چهارم افزایش داد. پولند پنجم است که واردات از روسیه را 19 فیصد در طول ماه جون افزایش داده است. بلغاریا، دانمارک، لتونیا، مالت، رومانیا، اسلواکی، کرواسی و استونیا نیز واردات خود از روسیه را افزایش داده اند.
Президент РФ Владимир Путин выступает перед работниками космодрома Восточный в сборочном цехе ракеты-носителя - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.10.2022
پوتین: روسیه آماده است تا منابع انرژی اروپا را تامین کند
همچنان، چهارده کشور اتحادیه اروپا واردات کالاهای روسیه را کاهش داده اند. قبرس با کاهش 92 فیصدی واردات پیشتاز بود و پس از آن اتریش (40 فیصد) و لوکزامبورگ (37 فیصد) قرار گرفتند. کشورهای که بیشترین کاهش واردات از روسیه را داشتند، همچنین شامل فنلند (افت 27 فیصدی)، پرتگال و جمهوری چک (23 فیصد کاهش) بودند. هنگری، آلمان، یونان، ایرلند، ایتالیا، لیتوانیا، هالند و فرانسه نیز واردات کالاهای روسی را در ماه جون کاهش دادند.
آلمان بیشترین واردات را از نظر پولی در ماه جون انجام داد - کالاهای روسی به ارزش 3.5 میلیارد یورو وارد کرد و پس از آن ایتالیا (2.6 میلیارد یورو) و هالند (1.7 میلیارد یورو) قرار گرفتند. در سطر چهارم بلجیم (1.3 میلیارد یورو) و در سطر پنجم - فرانسه (1.2 میلیارد یورو) قرار دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала