صالح به جوانان: از پیام های شما برای آمادگی در مبارزه بر ضد گروه جهل سپاسگزاری می کنم

© Photo / Facebook account of ARGصالح
صالح - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.10.2022
عضو شوید
معاون نخست رئیس جمهور گریزی افغانستان خطاب به جوانان نوشته است، که از پیام های انگیزشی و آمادگی شما برای سهیم شدن در مقاومت برضد گروه جهل و وحشت ابراز قدردانی می نمایم.
به گزارش اسپوتنیک، امرالله صالح معاون نخست رئیس جمهور پیشین گریزی افغانستان خطاب به جوانان در برگه رخنامه اش نوشته است: شماری از پیام دهندگان خواستار پاسخ های شنیداری شده بودند تا از درست بودن و در پناه بودن شماره ها مطمین گردند. به همه پیام ها پاسخ مشخص داده شد.
امرالله صالح، معاون نخست ریاست جمهوری  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.10.2022
صالح به کارزار توقف "نسل‌کشی هزاره‌ها" پیوست
او در ادامه افزوده است: فعالیت جوانان با عزم که تازه بسیج شده اند در بخش های مختلف مایه امید و فخر است. بازهم به خاطر رسیدگی موثر و گسترش تماس اینکه دو نشانی برقی یا ایمیل را با شما شریک می سازیم.
او در ادامه نوشته است: شریک سازی نشانی ایمیل نیز به درخواست بعضی از رضاکاران و داوطلبان مقاومت صورت می گیرد. ما تمام تلاش خود را بخاطر سهل سازی تماس شما با مقاومت انجام میدهیم. resistance4freedom.af@gmail.com resistance4freedom.af@protonmail.com تیم کاری ما توانایی راست آزمایی و تفکیک پیام های دوست و دشمن را دارد.
در پایان او نگاشته است، که در روز های گذشته دشمن تلاش کرد که با پیام های اغوا کننده به شبکه های مقاوت دسترسی پیدا کنند. ناکام و رسوا شدند. افغانستان در اثر یک دسیسه به پاکستان سپرده شد ورنه اکوره ختکی ها کجا و دستیابی به کشور ما. وطن را از اسارت برهانیم. کابل اسیر است.
یادآوری می کنیم، که پس از چیرگی گروه طالبان بر کابل و گریز اشرف غنی از افغانستان، معاون نخست رئیس جمهور این کشور نیز از کابل گریخت و به پنجشیر رفت و پس از چیرگی گروه طالبان بر پنجشیر، او از این ولایت نیز گریخت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала