پوتین: وظیفه ما نابودی اوکراین نیست

© Sputnik / Пресс-служба президента Казахстана /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин на пленарном заседании VI саммита Совещания по взаимодействию и мерам доверия в Азии (СВМДА) во Дворце Независимости (13 октября 2022). Астана
Президент РФ Владимир Путин на пленарном заседании VI саммита Совещания по взаимодействию и мерам доверия в Азии (СВМДА) во Дворце Независимости (13 октября 2022). Астана - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.10.2022
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه می گوید، که ما وظیفه نابودی اوکراین را برای خود تعیین نمی کنیم.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در سخنرانی امروز خود اعلام کرد، که ما وظیفه نابودی اوکراین را برای خود تعیین نمی کنیم.
رئیس جمهور روسیه در کنفرانس مطبوعاتی در آستانه گفت، که در حال حاضر نیازی به یورش های گسترده (اوکراین) نیست.
رئیس جمهور روسیه این موضوع را اینگونه توضیح داد، که اکنون وزارت دفاع روسیه با وظایف دیگری روبروست و نیروهای مسلح در حال حاضر در حال دریافت اطلاعات برنامه ریزی شده برای یورش هستند.
یادآوری می کنیم، که روسیه در ۲۴ فیبروری عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه هدف آنرا "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی‌یف قرار گرفته اند" نامید.
به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که "نازی زدایی و غیرنظامی سازی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
وزارت دفاع روسیه نیز اعلام کرد که نیروهای مسلح این کشور تنها به زیرساخت های نظامی و نیروهای اوکراینی حمله می کنند و از ۲۵ مارچ، آنها وظایف اصلی مرحله اول را انجام داده اند. آنها پتانسیل رزمی اوکراین را به میزان قابل توجهی کاهش داده اند. هدف اصلی در بخش نظامی روسیه آزادسازی دونباس نام داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала