حمله تروریستی در پولیگون آموزشی در یک منطقه نظامی در بلگورود روسیه

© Sputnik / Vitaliy Belousov /  مراجعه به بانک تصاویر وزارت دفاع روسیه
وزارت دفاع روسیه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.10.2022
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه گزارش داده است که در نتیجه یک حمله تروریستی حین تمرینات آموزشی در منطقه بلگورود، 11 نفر جان باختند و 15 نفر مجروح شدند
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه شامگاه شنبه (15 اکتبر) اعلام کرد که دو شهروند یکی از کشورهای مستقل مشترک المنافع در محل تمرین ناحیه نظامی غرب در منطقه بلگورود حمله تروریستی انجام دادند که در نتیجه این حمله 11 نفر جان کشته و 15 نفر دیگر مجروح شدند. زخمی های این حادثه تحت کمک های پزشکی هستند، تروریست ها نابود شدند.
در این گزارش آمده است: "در 15 اکتبر سال جاری، دو شهروند یکی از کشورهای مستقل مشترک المنافع دست به اقدام تروریستی در محل تمرین منطقه نظامی غرب در منطقه بلگورود زدند."
خاطرنشان می شود که این حمله در جریان یک جلسه آموزشی آتش سوزی با افرادی که به طور داوطلبانه تمایل خود را برای شرکت در یک عملیات نظامی ویژه ابراز کرده بودند، رخ داد. تروریست ها با سلاح های سبک به سمت پرسنل اثین قطعه شلیک کردند.
وزارت دفاع روسیه گفت: "در نتیجه تیراندازی، 11 نفر به کشته شدند. 15 نفر دیگر که جراحات با مختلف یک مرکز پزشکی منتقل شدند و در آنجا تمام کمک های لازم را دریافت کردند."
دو تروریست در تیراندازی متقابل کشته شدند. نیروهای انتظامی در محل این حمله حضور دارند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала