تاختن خوانندگان دیلی میل به بایدن پس از سخنانش درباره تراس

© AP Photo / Evan VucciПрезидент США Джо Байден во время интервью
Президент США Джо Байден во время интервью  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.10.2022
عضو شوید
خوانندگان دیلی میل پس از سخنان سختگیرانه رئیس جمهور امریکا درباره نخست وزیر بریتانیا، او را مورد انتقاد قرار دادند.
به گزارش اسپوتنیک، خوانندگان نسخه انگلیسی دیلی میل از جو بایدن رئیس جمهور امریکا به دلیل اظهاراتش درباره سیاست اقتصادی نخست وزیر لیز تراس انتقاد کردند.
بایدن در جریان بازدید از یک آیس کریم فروشی، طرح پشتیبانی از وضعیت اقتصادی در پادشاهی را اشتباه خواند.
کرون ایگل در واکنش به سخنان بایدن گفت: "او حق ندارد از تصمیم کسی درباره اقتصاد انتقاد کند". B4E می نویسد: "خارچی موی قدیمی منزجر کننده".
 President Joe Biden speaks during a bill signing ceremony, June 13, 2022, in the East Room of the White House in Washington. Biden will make his first trip to the Middle East next month with visits to Israel, the West Bank and Saudi Arabia - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.10.2022
کلوپ ویدیو
بایدن باز هم گاف داد + ویدیو
فلوریداماما شکایت کرد: "امریکایی‌ها برای سیر کردن بچه‌هایشان در تقلا هستند و این حرامزاده دوباره آیس کریم می‌خورد.
مت دیلون خاطرنشان کرد: "بایدن از اشتباهات دیگران انتقاد می کند؟ یک حرفه ای از یک آماتور انتقاد می کند! شپ بوش مسخره کرد. چه کسی توصیه های اقتصادی جو "آقای تورم" بایدن را دنبال می کند؟".
وستفیر1 خلاصه کرد: "هیچ متحد ایالات متحده وجود ندارد که بایدن او را مورد انتقاد، تحقیر و مسموم کردن قرار ندهد. او از سیاست چیزی نمی فهمد".
دولت بریتانیا به رهبری تراس با انبوهی از انتقادها نسبت به طرح جدید حمایت از اقتصاد مواجه شده است و نگران است که دولت برای اجرای آن حجم بدهی عمومی را افزایش دهد. این طرح از سوی کوازی کوارتنگ وزیر دارایی پیشین بریتانیا در پارلمان ارائه شد و شامل کاهش گسترده مالیات بود. پس از آن، بازده اوراق قرضه دولتی پنج ساله بریتانیا به بالاترین سطح از سال 2008 یعنی 4.6 درصد رسید که به معنای کاهش تقاضا برای اوراق بدهی است. در این راستا، پوند به شدت کاهش یافت و در جریان معاملات به پایین ترین سطح تاریخی 1.054 دالر در هر پوند رسید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала