شی جین پینگ: سازوکارهای مبارزه با تحریم‌ها باید بهبود پیدا کند

© AP Photo / Ju Peng/XinhuaПрезидент КНР Си Цзиньпин
Президент КНР Си Цзиньпин - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.10.2022
عضو شوید
رئیس جمهور چین خواستار بهبود سازوکارهای مقابله با تحریم‌ها شد.
به گزارش اسپوتنیک، شی جین پینگ، رئیس‌جمهور چین، دبیر کل کمیته مرکزی حزب کمونیست چین گفت: چین باید سازوکارهای ضد تحریم و همچنین سیستم امنیت ملی خود را بهبود بخشد.
شی که در بیستمین کنگره حزب کمونیست چین به نمایندگی از نوزدهمین کمیته مرکزی حزب سخنرانی می کرد، گفت: "بهبود سازوکارهای مقابله با تحریم ها، مداخلات خارجی و صلاحیت فراسرزمینی ضروری است".
Глава Китая Си Цзиньпин ест шоколад на встрече с вице-президентом США Джо Байденом  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.08.2022
شی جین پینگ از بایدن خواسته بود که پلوسی را از سفر به تایوان بازدارد
رئیس جمهور همچنین بر ضرورت ارتقای نظام امنیت ملی و تشکیل "نظام دفاعی جامع و مؤثر" برای کشور تاکید کرد.
بیستمین کنگره حزب کمونیست چین از 16 تا 22 اکتوبر در پکن برگزار می شود و نزدیک به 2300 نماینده از سراسر کشور به نمایندگی از بیش از 96.5 میلیون عضو حزب در آن حضور دارند. این کنگره کار پنج ساله حزب کمونیست چین را جمع بندی می کند، اهدافی را که حزب و کشور در پنج سال آینده برای دستیابی به آن تلاش خواهند کرد، بررسی اصلاحات در اساسنامه حزب و همچنین انتخاب ترکیب جدید کمیته مرکزی و کمیسیون مرکزی حزب کمونیست چین برای بازرسی انضباطی مشخص خواهد شد.
پس از پایان کنگره، اولین پلنوم بیستمین کمیته مرکزی حزب کمونیست چین برگزار می شود، که رهبری عالی حزب - اعضای دفتر سیاسی و کمیته دائمی دفتر سیاسی را تعیین می کند.
ناظران بر این باورند که شی جین پینگ، دبیرکل فعلی حزب کمونیست چین برای سومین دوره در سمت خود باقی خواهد ماند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала