- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

مدودف: ارسال تسلیحات اسرائیل به کی‌یف اقدامی عجولانه است

© Sputnik / Ekaterina Shtukina /  مراجعه به بانک تصاویر Заместитель председателя Совета безопасности РФ Дмитрий Медведев
Заместитель председателя Совета безопасности РФ Дмитрий Медведев  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.10.2022
عضو شوید
معاون رئیس شورای امنیت فدراسیون روسیه: ارسال سلاح به کی یف این اقدام یک گام بی پروا است که همه روابط بین‌دولتی بین کشورهای ما را از بین می‌برد
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت فدراسیون روسیه، گفت که ارسال تسلیحات اسرائیل به کیف اقدامی بی پروا و نابودی روابط با روسیه خواهد بود.
وی گفت: "به نظر می رسد که اسرائیل قصد داشت به رژیم کی یف تسلیحات بدهد، این اقدامی بسیار بی پروا است و این اقدام همه روابط بین دولتی بین کشورهای ما را از بین خواهد برد.
من در مورد این واقعیت صحبت نمی کنم که باندرا نازی بودند و همینطور باقی ماندند.
فقط به نمادگرایی سرسپردگان مدرن آنها نگاه کنید.
او در کانال تلگرامی خود نوشت: اگر اسلحه به آنها داده شود، وقت آن است که اسرائیل باندرا و شوخویچ را قهرمانان خود اعلام کند.
فقط به نمادگرایی سرسپردگان مدرن آنها نگاه کنید. او در کانال تلگرامی خود نوشت: اگر اسلحه به آنها داده شود، وقت آن است که اسرائیل باندرا و شوخویچ را قهرمانان خود اعلام کند.
از زمان آغاز عملیات ویژه فدراسیون روسیه در اوکراین، اسرائیل تنها کمک های بشردوستانه و مقادیر محدودی تجهیزات حفاظتی را برای کارکنان خدمات اورژانس مدنی به کیف می رساند.
روز یکشنبه، شرکت تلویزیون و رادیو دولتی اسرائیل CAN به نقل از روزنامه واشنگتن پست از تحویل پیش بینی شده موشک های بالستیک تولید خود توسط ایران به روسیه خبر داد.
بر اساس اطلاعات اطلاعاتی آمریکا به نقل از روزنامه نگاران، این مجموعه ای از موشک های کوتاه برد فتح-110 و زلفگار است که می تواند اهدافی را در فاصله 300 و 700 کیلومتری مورد اصابت قرار دهد. این نشریه گزارش می دهد که ایران نیز در حال آماده سازی تحویل هواپیماهای بدون سرنشین "اضافی" است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала