هوانکیو شیبائو: طلا از ایالات متحده به شرق "مهاجرت" می کند

© Sputnik / Vitaly PodvitskiХуаньцю шибао: золото из США совершает глобальную "миграцию" на восток
Хуаньцю шибао: золото из США совершает глобальную миграцию на восток - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.10.2022
عضو شوید
هوانکیو شیبائو نوشت که طلای آمریکایی به دلیل رشد اقتصاد منطقه و وضعیت اوکراین شروع به "مهاجرت" گسترده به کشورهای شرقی کرد.
روزنامه چینی هوانکیو شیبائو، خبر داد است که طلای آمریکایی به دلیل رشد اقتصاد منطقه و وضعیت اوکراین شروع به "مهاجرت" گسترده به کشورهای شرقی کرد.
اخیراً طلا در بازار آسیا از محبوبیت فوق العاده ای برخوردار شده است، در حالی که سرمایه گذاران غربی علاقه خود را به آن از دست می دهند.
یکی از دلایل اصلی ادامه "مهاجرت بزرگ" طلا، رشد اقتصادهای شرقی است.
در همین حال این نشریه خاطرنشان کرد که دلیل دیگر عملیات ویژه روسیه در اوکراین است.
به نوشته این نشریه، افزایش نرخ بهره در کشورهای غربی جذابیت سرمایه گذاری طلا را کاهش داده است که جریان طلا را به سمت بازارهای شرقی تحریک کرده است.
ما در مورد این واقعیت صحبت می کنیم که سرمایه گذاران غربی فلز گرانبها را می فروشند، در حالی که سرمایه گذاران آسیایی جواهرات و شمش های ارزان قیمت می خرند.
کارشناسان بازار توافق کردند که "زهکش طلا به سمت شرق" به وضوح منعکس کننده تغییرات در چشم انداز اقتصادی در سراسر جهان است.
گفتنی است که در پایان ماه آگست، RBC به نقل از اداره اصلی گمرک چین نوشت که چین در ماه جولای واردات طلای خود از روسیه به چین را 8.6 برابر نسبت به جون افزایش داد که در نتیجه به به 108.8 میلیون دالر رسید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала