کلوپ ویدیو

لحظۀ سقوط طیاره SU-34+ویدیو

© Sputnik / Ministry of Defense of the Russian Federation  /  مراجعه به بانک تصاویر Истребитель Су-30 из состава дежурных морской авиации и противовоздушной обороны Черноморского флота над Черным морем
Истребитель Су-30 из состава дежурных морской авиации и противовоздушной обороны Черноморского флота над Черным морем - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.10.2022
عضو شوید
لحظه سقوط طیاره SU-34 در ییسک فیلمبرداری شد، این فیلم در شبکه های اجتماعی منتشر گردیده است.
به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی از سقوط طیاره محاربوی Su-34 در ییسک در شبکه های اجتماعی منتشر شد. این ویدئو نشان می دهد که چگونه SU-34 شروع به از دست دادن ارتفاع در یک منطقه مسکونی کرد و سپس روشن شد. پس از آن پیلوت ها به بیرون پرتاب می شوند و لحظه ای بعد هواپیما سقوط می کند.
پیش از این وزارت دفاع روسیه گزارش داده بود که در جریان یک پرواز آموزشی، یک پروند طیاره بمب افکن مافوق صوت سوخو-34 روسیه در شهر ییسک واقع در منطقه کراسنودار سقوط کرده و پیلوتان از میدان هوایی خارج شده اند. در محل سقوط در حیاط یکی از مناطق مسکونی، سوخت هواپیما مشتعل شد.
همانطور که در کمیته تحقیقات ذکر شد، به نوبه خود، اداره اصلی تحقیقات نظامی کمیته تحقیقات روسیه یک پرونده جنایی را در مورد این سقوط هواپیما باز کرد.
سرویس مطبوعاتی کرملین گزارش داد که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به روسای کوبان، وزارت شرایط اضطراری و وزارت صحت عامه دستور داد تا برای کمک به قربانیان به ییسک پرواز کنند.
رئیس جمهور همچنین به گزارش وزرا و رئیس منطقه در مورد وضعیت گوش فرا داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала