شوکه شدن آمریکا از سیلی محکم سعودی ها به بایدن

© Sputnik / Stringer  /  مراجعه به بانک تصاویر Президент США Джо Байден выступает с заявлением по ситуации вокруг Украины в Белом доме
Президент США Джо Байден выступает с заявлением по ситуации вокруг Украины в Белом доме - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.10.2022
عضو شوید
هیل نوشت: عربستان سعودی به بایدن در مورد تصمیم تولید نفت سیلی زد.
به گزارش اسپوتنیک، هیل می نویسد، تصمیم عربستان سعودی برای کاهش تولید نفت به میزان دو میلیون بشکه در روز، برای جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا توهین آمیز بود.
تصمیم برای تولید نفت سیلی بر صورت بایدن است، که در ماه جون به عربستان سعودی سفر کرد و هدف صریح آن متقاعد کردن افزایش تولید نفت برای خنثی کردن تأثیر تحریم‌ها بر روسیه بود و امیدوار بود که این امر منجر به کاهش سوخت آمریکا شود.
این مقاله خاطرنشان می کند که تصمیم اوپک + باعث خشم اعضای کنگره و شوک کاخ سفید شد، درخواست هایی برای تجدید نظر در روابط بین ایالات متحده و عربستان سعودی به وجود آمد.
علاوه بر این، در آینده نزدیک، دولت بایدن ممکن است تصمیمات جدیدی در مورد عربستان سعودی بگیرد: توقف عرضه تسلیحات و توقف خدمات رسانی به تجهیزات موجود در ارتش این کشور عربی.
پیش از این، کشورهای اوپک پلاس توافق کردند که تولید نفت خود را از نوامبر به میزان دو میلیون بشکه در روز کاهش دهند و سطح تولید توافق شده در ماه آگست را به عنوان نقطه مرجع در نظر بگیرند.
این اتحاد تصمیم خود را با ابهامات پیرامون اقتصاد جهانی و پیش‌بینی‌ها برای بازار نفت توضیح داد.
با وجود بحران در حال گسترش انرژی در اروپا و افزایش قیمت انرژی در سایر مناطق جهان، این اقدام مورد حمایت همه شرکت کنندگان در معامله قرار گرفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала