پسکوف: چتر هسته ای به سرزمین های جدید روسیه گسترش می یابد

© Sputnik / Grigory Sysoev /  مراجعه به بانک تصاویر Пресс-секретарь президента России Дмитрий Песков
Пресс-секретарь президента России Дмитрий Песков - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.10.2022
عضو شوید
سخنگوی کاخ کرملین از گسترش چتر هسته ای در سرزمین های تازه ای روسیه خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف سخنگوی رئیس جمهور ورسیه امروز سه‌شنبه در پاسخ به پرسش خبرنگاران این که چتر هسته ای به سرزمین های تازه پیوسته به روسیه گسترش می یابد یا خبر گفت: روسیه روی یکجا کردن سرزمین های جدید کار می کند، آنها به بخشی جدایی ناپذیر از کشور تبدیل شده اند.
به گفته پسکوف، امنیت آنها مانند دیگر سرزمین های فدراسیون روسیه تضمین می شود. می دانید که آنها در هفته های پسین ضمیمه شدند، بنابراین اکنون کار برای ادغام سرزمین های جدید در سیستم حقوقی، سیستم امنیتی فدراسیون روسیه، سیستم اقتصادی، سیستم اجتماعی و غیره در جریان است. اما همه این مناطق بخشی جدایی ناپذیر از فدراسیون روسیه هستند.
Пресс-секретарь президента России Дмитрий Песков - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.10.2022
پسکوف: ناتو عملا وارد درگیری اوکراین شده، اما این بر هدف های روسیه تأثیری ندارد
پسکوف گفت: "همه آنها نگهبانی می شوند، امنیت دقیقاً در همان سطح با بقیه قلمرو فدراسیون روسیه تأمین می شود.
همچنین از دیمیتری پسکوف درباره ادعاهای ایالات متحده مبنی بر عدم دریافت اطلاعی از رزمایش های هسته ای راهبردی در روسیه پرسیده شد و او چنین پاسخ داد: "یک سیستم ایجاد شده برای اطلاع رسانی اعلان های چنین تمرین هایی وجود دارد. و این کار از طریق وزارت دفاع انجام می شود.
یادآوری می کنیم، که مناطق جمهوری خلق دونتسک، جمهوری خلق لوهانسک، خرسون و زاپروژیا پس از همه پرسی که در 23 تا 27 سپتامبر برگزار شد به روسیه ضمیمه شدند. در جون 2020، رئیس جمهور روسیه فرمان "درباره اصول سیاست دولتی فدراسیون روسیه در زمینه بازدارندگی هسته ای" را امضا کرد. بند 19 شرایطی را فهرست می کند که تحت آن استفاده از سلاح هسته ای مجاز است. این به ویژه تأثیر دشمن بر تأسیسات مهم دولتی یا نظامی و تهدیدی برای موجودیت دولت روسیه است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала