لاوروف: هیچ فایده ای برای حفظ حضورمان در اروپا نمی بینیم

© Sputnik / Russian Foreign Ministry /  مراجعه به بانک تصاویر Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров на пресс-конференции по итогам встречи с главой МИД Украины Дмитрием Кулебой в Анталье
Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров на пресс-конференции по итогам встречи с главой МИД Украины Дмитрием Кулебой в Анталье - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.10.2022
عضو شوید
وزیر امور خارجه روسیه گفت، که اروپا تصمیم گرفته است پیوندهای خود را با روسیه ببندد، و برای ما هم بی معنی است که حضور خود را مانند پیشین حفظ کنیم.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه گفت، که مسکو هیچ فایده ای برای حفظ حضور مانند پیشین در کشورهای غربی نمی بیند و به همکاری با دیگران روی خواهد آورد.
Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров принимает участие во встрече глав внешнеполитических ведомств в форматах Россия-АСЕАН, Восточноазиатского саммита (ВАС) и Регионального форума АСЕАН по безопасности (АРФ) (5 августа 2022). Камбоджа - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.10.2022
لاوروف: غرب از ترور دیپلماتیک برای تصویب قطعنامه ضد روسیه در شورای امنیت سازمان ملل استفاده کرد
این وزیر در دیدار با دانش آموختگان دانشگاه پذیرفته شده در خدمات دیپلماتیک گفت: "هیچ حس و تمایلی برای حفظ همین حضور در کشورهای غربی وجود ندارد. مردم ما در شرایطی کار می کنند که به سختی می توان آن را انسانی نامید. آنها مشکلات دائمی ایجاد می کنند، تهدید به حملات فیزیکی هستند. نکته اصلی این است که هیچ کاری در آنجا وجود ندارد، زیرا اروپا تصمیم گرفت خود را از ما ببندد و هرگونه همکاری اقتصادی را متوقف کند. مجبور نخواهی شد که ناز باشی".
به گفته لاوروف، برعکس، کشورهای آسیا، افریقا، امریکای لاتین نیاز به توجه بیشتری دارند.
وزیر خارجه روسیه خاطر نشان کرد، که برنامه های زیادی در سطوح بالا و عالی در حال هماهنگی است که نیاز به پشتیبانی دیپلماتیک از آن میان در زمینه پشتیبانی بازرگانی، پروژه های مشترک فرهنگی، بشردوستانه و آموزشی دارد.
وی تاکید کرد، که در حال حاضر وزارت امور خارجه روسیه در حال انجام یک تغییر جهت گیری جغرافیایی فعالیت های خود در خارج از کشور و در دفتر مرکزی است و "مرکز ثقل" را به کشورهایی منتقل خواهد کرد که آماده همکاری برابر با فدراسیون روسیه هستند. و متقابلاً سودمند باشد و به دنبال پروژه های مشترک امیدوار کننده باشند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала