- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

کی‌یف در حال آماده سازی برای پاکسازی مناطق طبق "سناریوی افغانستان" است

© Photo / AP Photo / Evgeniy MaloletkaУкраинский военнослужащий
Украинский военнослужащий - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.10.2022
عضو شوید
منبع: رژیم کی‌یف پیشتر گروه‌های پلیسی را برای پاکسازی و فیلتر کردن مناطقی که قصد اشغال آن را دارد تشکیل داده است، روش ها و دستورالعمل ها بر اساس تجربیات آمریکا در عراق و افغانستان انجام می شود.
به گزارش اسپوتنیک، یک منبع مطلع اعلام کرد: نظامیان اوکراینی به نیروهای امنیتی روسیه گفتند که رژیم کی‌یف پیشتر گروه‌های پلیسی را برای پاکسازی و فیلتر کردن مناطقی که قصد اشغال آن را دارد تشکیل داده است و در کمپ‌های آموزشی که از قبل آغاز شده است، آموزش بر اساس استانداردها و دستورالعمل های ارتش آمریکا بر اساس تجربیات آمریکا در عراق و افغانستان انجام می شود.
این مقام امنیتی روسیه افزود: مربیان آمریکایی به عنوان تصویر روی اسلایدها از عکس‌هایی استفاده کردند که توسط ارتش اشغالگر آمریکایی در خاک عراق و افغانستان گرفته شده بود.
منبع افزود: بر اساس اطلاعات دریافتی از منبعی در نیروهای مسلح اوکراین، رهبری نظامی-سیاسی اوکراین در حال آماده شدن برای بازپس گیری کنترل بر مناطق از دست رفته است. آموزش پلیس برای فیلتر کردن و پاکسازی مناطق بر اساس استانداردهای ایالات متحده انجام می شود. ارتش با استفاده از روش شناختی که توسط ارتش ایالات متحده جمع آوری شده است. فرماندهی پلیس ملی اوکراین تشکیل گروه های ادغام شده را تکمیل کرده و آموزش خود را در اردوگاه های آموزشی آغاز کرده است.
وی با اشاره به اطلاعات یک منبع در میان ارتش اوکراین، تصریح کرد که در کمپ های آموزشی، افسران پلیس در زمینه اقدامات فیلتراسیون، مبارزه با گروه های خرابکار و شناسایی و زیرزمینی آموزش می بینند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала