کلوپ ویدیو

نمایشگاه حمایت از سکتور ذوب آهن در کابل؛ ملابرادر: معادن افغانستان به داوطلبی گذاشته می‌شود + ویدئو

© Photo / Twitter account of Abdul Qahar Balkhiملا برادر
ملا برادر - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.10.2022
عضو شوید
عاون نخست ریاست الوزرا، می‌گوید که معدن‌های آهن کشور به گونه شفاف به داوطلبی گذاشته خواهد شد تا کارخانه‌های ذوب آهن به کمبود مواد خام روبه‌رو نشود.
به گزارش اسپوتنیک، مسوولین اداره ملی نورم ستندرد افغانستان نشستی را تحت عنوان "حمایت و تشویق سکتور ذوب آهن افغانستان" در کابل با حضور مقامات بلند رتبه حکومتی دایر کردند.
ملا عبدالغنی برادر، معاون نخست ریاست الوزرا، در نشست حمایت و تشویق از سکتور ذوب آهن در کابل، نقش صنعت‌کاران را در رشد اقتصاد کشور مهم دانست و گفت، معدن‌های آهن کشور به گونه شفاف به داوطلبی گذاشته خواهد شد تا کارخانه‌های ذوب آهن کشور به کمبود مواد خام روبه‌رو نشود.
ملا عبدالغنی برادر گفت: "تدابیر ما این است که از بهر حل مشکلات کارخانه‌های تولید کننده آهن، معدن‌های آهن را به داوطلبی بگذاریم."
ملا عبدالغنی برادر اطمینان می‌دهد که "امارت اسلامی" طالبان از تمامی بازرگانان و صنعت‌کاران به ویژه از کارخانه‌های ذوب آهن پشتیبانی خواهد کرد.
وی افزود: "می‌خواهم منحیث یک مسوول بخش اقتصادی کشور بالای تاجران ما صدا کنم که تولیدات، صادارت و واردات را معیاری سازند."
در همین حال، مسوولان اداره ملی نورم و ستندرد می‌گویند که در بلند بردن کیفیت کالاهای که در افغانستان تولید می‌شوند، کار خواهند کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала