کلوپ ویدیو

نمایشی از تعامل پهپاد و توپخانه در عملیات ویژه اوکراین + ویدئو

© Sputnik / Viktor Antonyuk /  مراجعه به بانک تصاویر ارتش روسیه ویدئوی تعامل پهپاد و توپخانه در عملیات ویژه در اوکراین به نمایش گذاشت
ارتش روسیه ویدئوی تعامل پهپاد و توپخانه در عملیات ویژه در اوکراین به نمایش گذاشت - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.10.2022
عضو شوید
ارتش روسیه ویدئویی از تعامل پهپاد و توپخانه در عملیات ویژه در اوکراین را به نمایش گذاشت.
به گزارش اسپوتنیک، دراین ویدئو نشان د اده می‌شود که چگونه توپ اندازهای کندک 1 اسلاوها، مواضع دشمن را در شهرک اوپیتن در مسیر اوودیوکا، جمهوری خلق دونتسک مورد هدف قرار می دهد.
دراین نوار ویدئویی یک هواپیمای بدون سرنشین روند انهدام یک توپخانه از تشکیلات مسلح اوکراین را نشان می دهد که توسط یک پست رصد زمینی کشف شد. یک توپ ناشناخته در خرابه های روستای اوپتنویه (حوالی منطقه آودیوکا) پنهان شده است. پس از تعیین و ارسال مختصات توسط اپراتور پهپاد، اسلحه 100 میلی متری ضد تانک MT-12 که راپیر نیز نامیده می شود، هدف را گلوله باران می کند.
اولین پرتابه فرود می آید اما به هدف نمی خورد و دنبال آن مسیر شلیک دوم اصلاح می شود. به دنبال شلیک دوم به سوی ساختمان هدف، انفجار قوی رخ می دهد که به وضوح در فیلم گرفته شده از پهپاد قابل مشاهده است. با قضاوت بر اساس ابعاد انفجار و رنگ آن ، می توان همچنین منفجر شدن مهمات توپ دشمن را احتمال داد.
گفتنی است در 24 فبروری، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در یک سخنرانی تلویزیونی، آغاز عملیات نظامی ویژه برای دفاع از جمهوری های دونباس را که در اوایل همان هفته رسماً به رسمیت شناخته شده بود، اعلام کرد.
مسکو به صراحت اعلام کرده است که هیچ طرح اشغالگری ندارد و هدف این عملیات حفاظت از غیرنظامیان دونباس در برابر نسل کشی و غیر نظامی کردن و نازی زدایی در اوکراین است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала