حملات شدید هوائی در مرکز و چند ولایت اوکراین

© AP Photo / Efrem LukatskyНа месте попадания российской ракеты в Киеве
На месте попадания российской ракеты в Киеве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.10.2022
عضو شوید
هشدار حمله هوایی در کیف و ولایات کیف، اودسا، چرنیهف، پولتاوا، کیرووگراد و نیکولایف اوکراین اعلام شده است.
به گزارش اسپوتنیک، اداره نظامی ولایت کیف طی پیامی در کانال تلگرامی خود اعلام کرد که در کیف و ولایات کیف در اوکراین آلارم هوایی اعلام شده است.
در این پیام آمده است: "حمله هوایی در منطقه کیف. منتظر پیام های بیشتر باشید."
آلارام حمله هوایی همچنین در شهر کیف اعلام شد. در ادارات نظامی دیگر ولایات اوکراین نیر اعلام شد آلارم هشدار حمله هوایی در ولایت های اودسا، نیکولایف، چرنیهف، کیرووگراد و چرنیوتسی به صدا درآمد.
Главнокомандующий Воздушно-космическими силами РФ Сергей Суровикин на совещании с руководством Министерства обороны РФ и предприятий ОПК в Сочи - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.10.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
فرمانده عملیات ویژه نظامی روسیه: شواهدی دال بر بکارگیری کیف از روش های ممنوعه جنگ وجود دارد
دیمیتری لونین، رئیس اداره نظامی ولایت پولتاوا هم در کانال تلگرامی خود اعلام کرد که در سراسر این منطقه هشدار حمله هوایی و "خطر راکتی" اعلام شده است.
حملات به زیربنا های اوکراین توسط نیروهای مسلح روسیه 10 اکتوبر، دو روز پس از حمله تروریستی به پل کریمه که به گفته مقامات روسیه، سرویس های اطلاعاتی اوکراین در ورای آن قرار دارند، آغاز شد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین گفته است، انفجار در این پل، کیف را با نفرت انگیزترین گروه های تروریستی همتراز کرد و " اصلاً غیرممکن است که چنین جنایاتی را بی پاسخ بگذاریم."
حملاتی به تاسیسات انرژی، دفاع، قوماندانی نظامی و ارتباطات در سراسر اوکراین از خارکف و کیف گرفته تا لووف و ایوانو-فرانکیفسک انجام می شود که باعث قطع برق در مقیاس بزرگ شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала