روسیه اخبار جعلی سازمان ملل را نمی پذیرد

© Sputnik / Brian Smith /  مراجعه به بانک تصاویر Постоянный представитель РФ при ООН Василий Небензя выступает на пленарном заседании Генеральной ассамблеи Организации Объединенных Наций в Нью-Йорке
Постоянный представитель РФ при ООН Василий Небензя выступает на пленарном заседании Генеральной ассамблеи Организации Объединенных Наций в Нью-Йорке - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.10.2022
عضو شوید
فئودور استرژیژوفسکی، سخنگوی نمایندگی دائمی فدراسیون روسیه در سازمان ملل متحد که در نشست کمیته چهارم مجمع عمومی این سازمان صحبت می کرد، گفت: روسیه انتشار اخبار جعلی توسط سازمان ملل را غیرقابل قبول می داند.
به گزارش اسپوتنیک، استرژیژوفسکی گفت: ما تکرار جعلیات بررسی نشده و گاهی بی اساس و مزخرف از سوی مقامات سازمان ملل را غیرقابل قبول می‌دانیم. به طور مثال، بیانیه اخیر پرامیلا پتن، سخنگوی این سازمان جهانی در امور مربوط به خشونت جنسی در مورد جرایم جنسی ادعایی توسط نظامیان روسیه ".
به گفته وی، "اظهار چنین مزخرفات سطح تخصص مقامات سازمان ملل را که چنین اظهاراتی را بدون پشتوانه واقعی بیان می کنند، زیر سوال می برد."
Заместитель министра иностранных дел РФ Василий Небензя - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.10.2022
نشست سر منشی ملل متحد با نبینزیا نماینده روسیه
پیش از این، پرامیلا پتن، نماینده خاص سرمنشی سازمان ملل متحد در امور خشونت جنسی در درگیری ها، گفته بود که سربازان ارتش روسیه ظاهراً از داروهایی برای خشونت جنسی علیه غیر نظامیان در اوکراین استفاده می کند. پتن گفت که خود خشونت توسط روسیه به عنوان بخشی از یک استراتژی نظامی استفاده می شود.
استرژیژوفسکی از تهاجم خبری بی سابقه غرب علیه روسیه و همچنین تعدادی دیگر از کشورهایی سخن گفت که خط مشی مستقل سیاست خارجی را دنبال می کنند.
در همین حال، به گفته وی، "رسانه‌های نامطلوب روسی" در معرض ممنوعیت مستقیم و مسدود کردن پخش برنامه‌ها، مسدود کردن حساب‌های بانکی، ارعاب، افترا و فشار سرویس‌های اطلاعاتی قرار دارند. وی خاطرنشان کرد: خبرنگاران با مجازات واقعی حبس و تعقیب کیفری روبرو هستند.
استرژیژوفسکی افزود:"غرب حباب‌های اطلاعاتی محافظی را در اطراف جوامع خود ایجاد کرده است که مملو از محتوای یک‌سویه و مغرضانه است که تولید انبوه آن توسط رسانه‌های شبه مستقل صورت می گیرد. زمانی که دموکراسی‌های به‌ اصطلاح پیشرفته ، دموکراسی آشکار نشان می‌دهند، "استانداردهای دوگانه" نیز شکوفا می‌شوند. بی‌تفاوتی نسبت به حقایق ترور پنهان علیه روزنامه‌نگاران "غیر رسمی"، به عنوان مثال، در رابطه با قتل وحشیانه داریا دوگینا روزنامه‌نگار روسی توسط سرویس‌های ویژه اوکراین را می توان ذکر کرد."
مسکو، سازمان ملل متحد را به چشم‌پوشی از تخلفات امریکا متهم ساخت - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.12.2019
مسکو، سازمان ملل متحد را به چشم‌پوشی از تخلفات امریکا متهم ساخت
به گفته وی غول‌های تخنیکی اطلاعات غربی، در درجه اول امریکایی، سرانجام ماهیت واقعی خود را آشکار کردند.
استرژیژوفسکی خاطرنشان کرد، رهبری برخی از آنها، به ویژه شرکت متا (فعالیت ان در روسیه به خاطر تندروی ممنوع است) ، "از اعتراف آشکار به دخالت مستقیم سرویس های اطلاعاتی آمریکا در فرآیندهای مدیریتی شرم نکرده است."
وی اضافه کرد: "واسطه های اینترنتی از خوشه انحصارگران واقعی بازار خدمات دیجیتال به طور فعال به این تهاجم اطلاعاتی بی سابقه پیوسته اند که در نهایت افسانه بی طرفی آنها را از بین برد. ما متقاعد شده ایم که تمرکز یک منبع رسانه ای عظیم در دستان ارائه دهندگان خصوصی دیجیتال دیجیتال است. خدماتی که در راستای منافع گروه محدودی از کشورها عمل می کند خطرناک ترین چالش است که نیازمند راه حل جمعی است".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала