طرح های ماسک برای اخراج کارکنان توییتر افشا شد

© AP Photo / Jae C. Hongایلون ماسک رئیس کمپنی SpaceX
ایلون ماسک رئیس کمپنی SpaceX - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.10.2022
عضو شوید
واشنگتن پست: ماسک می خواهد 75 فیصد از کارمندان توییتر را در صورت تملک شدن اخراج کند.
به گزارش اسپوتنیک، واشنگتن پست با استناد به اسناد شرکتی گزارش داد، ایلان ماسک، کارآفرین می‌خواهد 75 فیصد از کارکنان توییتر را در صورت تصاحب آن اخراج کند، اما انتظار می‌رود حتی در صورت شکست این قرارداد، اخراج‌های گسترده‌ای انجام شود.
در آینده نزدیک، سرویس میکروبلاگینگ ممکن است توسط کارآفرین ایلان ماسک به مبلغ 44 میلیارد دالر خریداری شود. به گفته این نشریه، او قبلاً به سرمایه گذاران احتمالی در این معامله اطلاع داده است که قصد دارد 75 فیصد از کارکنان 7.5 هزار نفری شرکت را اخراج کند.
Генеральный директор Tesla Илон Маск на открытии завода Tesla Berlin Brandenburg в Грюнхайде, Германия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.10.2022
ماسک درگیری در اوکراین را "نخستین جنگ پهپادها" خواند
حتی اگر توافق ماسک با توییتر از بین برود، انتظار می‌رود کاهش‌های عظیمی وجود داشته باشد. طبق اسناد شرکتی، مدیریت فعلی شرکت قصد داشت تا پایان سال 2023 حقوق و دستمزد را حدود 800 میلیون دالر کاهش دهد که به معنای خروج تقریباً یک چهارم از کارکنان است. این شرکت همچنین قصد دارد در زیربناهای خود، از جمله مراکز داده، کاهش قابل توجهی ایجاد کند.
ادوین چن، متخصص تحلیلات، گفت که کاهش پیشنهادی ماسک "غیرقابل تصور" است و کاربران توییتر را در معرض خطر هک شدن و دسترسی به مطالب توهین آمیز مانند پورنوگرافی کودکان قرار می دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала