معاش تراس پس از ترک مقام مشخص شد

© AP Photo / Alberto PezzaliНовый премьер-министр Великобритании Лиз Трасс
Новый премьер-министр Великобритании Лиз Трасс - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.10.2022
عضو شوید
تراس که به مدت 44 روز صدراعظم بریتانیا بود مستحق 115000 پوند است.
به گزارش اسپوتنیک، لیز تراس، که به مدت 44 روز به صدراعظم بریتانیا خدمت کرد، پس از برطرفی، دولت برایش سالانه 115 هزار پوند می پردازد.
به گفته دولت بریتانیا، حق کمک هزینه وظیفه ایالتی (PDCA) به همه صدراعظم های سابق اعطا می شود. به لطف پرداخت ها، سیاستمداران می توانند هزینه های را که در حین انجام وظایف عمومی در دفتر متحمل شده اند، جبران کنند.
Глава МИД Великобритании Элизабет Трасс на пресс-конференции с министром иностранных дел РФ Сергеем Лавровым в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.10.2022
لیز تراس نخست وزیر بریتانیا از سمتش کناره گیری کرد
این نشریه خاطرنشان می کند که برای دریافت مزایا، داشتن پست ریاست دولت کافی است، بنابراین تراس با وجود کوتاه ترین دوره تصدی در تاریخ کشور، شرایط را برآورده می کند. او تا پایان عمر از مزایایی برخوردار خواهد شد.
صدراعظم بریتانیا در 20 اکتوبر استعفای خود را تایید کرد. تراس اعتراف کرد که با وظایف صدراعظم که به او سپرده شده بود کنار نمی آمد.
به گفته مالک دوداکوف، کارشناس علوم سیاسی، استعفای رکوردشکن تراس با اصلاحات مالیاتی اشتباه و کوته بینانه او مرتبط است، که او ماهیت آن را به جامعه یا سرمایه گذاران منتقل نکرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала