کشته شدن 21 جنگجوی گروه طالبان در بدخشان

© Sputnikبعد از خروج امریکا از افغانستان مبارزه روسیه و چین به خاطر نفوذ در منطقه آغاز میشود
بعد از خروج امریکا از افغانستان مبارزه روسیه و چین به خاطر نفوذ در منطقه آغاز میشود  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.10.2022
عضو شوید
در درگیری میان نیروهای جبهه مقاومت ملی و جنگجویان گروه طالبان بیش از 21 جنگجوی گروه طالبان در ولایت بدخشان کشته شدند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از هشت صبح، منابع روز جمعه، 29 میزان می‌گویند، که در نتیجه درگیری‌ها در ولسوالی‌های ارغنچ‌خواه، راغ‌ها، یفتل بالا و منطقه شیوه 21 جنگ‌جوی طالب کشته و 7 تن دیگر زخمی شده‌اند‌.
منابع می‌افزایند، که سید بحرالدین آغا از فرماندهان ارشد جبهه مقاومت با 9 تن از افراد تحت امرش روز پنج‌شنبه، 28 میزان، در محاصره طالبان قرار گرفته و‌ کشته شدند.
بعد از خروج امریکا از افغانستان مبارزه روسیه و چین به خاطر نفوذ در منطقه آغاز میشود  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.10.2022
انفجار در بدخشان
منابع ادعا می‌کنند، که درگیری‌ها از یک هفته به این‌سو در چهار ولسوالی بدخشان به‌گونه پراکنده ادامه دارد و در روزهای اخیر دست‌کم 8 حمله طالبان بر مواضع جبهه مقاومت در ولسوالی‌های ذکرشده پس زده‌ شده است.
جبهه مقاومت ملی مرگ فرمانده ارشدش را در نبردهای بدخشان تأیید کرده است.
گروه طالبان مانند همیشه درباره درگیری ها دیدگاه شان را بیان نمی کند و به طور خاموشانه دست به سرکوب مخالفان شان می پردازد. یادآوری می کنیم، که در هفته های پسین این گروه برای راه‌اندازی عملیات گسترده در بدخشان در برابر نیروهای جبهه مقاومت بسیج کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала