کلوپ ویدیو

هو جین تائو، رئیس جمهور سابق چین، از جلسه کنگره حزب کمونیست اخراج شد +ویدئو

© AFP 2023 / Noel Celis Делегаты после церемонии открытия XX съезда Компартии Китая в Пекине
Делегаты после церемонии открытия XX съезда Компартии Китая в Пекине  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.10.2022
عضو شوید
هو جین تائو، رئیس جمهور سابق چین روز شنبه به طور غیرمنتظره ای از مراسم اختتامیه کنگره حزب کمونیست حاکم خارج شد.
به گزارش اسپوتنیک، هو جین تائو، رئیس جمهور سابق چین روز شنبه به طور غیرمنتظره ای از مراسم اختتامیه کنگره حزب کمونیست حاکم خارج شد.
هو 79 ساله، سلف بلافصل شی جین پینگ، در سمت چپ شی نشسته بود. یکی از شاهدان رویترز در کنگره گفت که او توسط دو مهماندار از صحنه سالن اصلی تالار بزرگ مردم در پکن خارج شد.
ویدئویی که توسط خبرگزاری فرانسه گرفته شده نشان می‌دهد که یک مهماندار مکرراً سعی می‌کند هو را از روی چوکی بلند کند و نگاه‌های نگران بسیاری از مقاماتی را که در نزدیکی نشسته بودند به خود جلب کرد.لی ژانشو، قانونگذار ارشد چین، که در سمت راست هو نشسته بود، دوسیه در دست رئیس جمهور سابق را به مهماندار داد و پس از آن هو بالاخره بلند شد و عرق پیشانی خود را پاک کرد. هو که مضطرب به نظر می رسید، در برابر خروج مقاومت می کرد هنگاهی که مهمانداران او را به بیرون همراهی کردند. در هنگام خروج، چند کلمه بین او و شی رد و بدل شد و روی شانه نخست وزیر لی کچیانگ را که در سمت راست شی نشسته بود را نوازش کرد.
یکشنبه گذشته زمانی که در مراسم افتتاحیه کنگره هم کمی ناپایدار ظاهر شده بود.کنگره هر پنج سال یک بار با اصلاحاتی در قانون اساسی حزب که جایگاه اصلی شی و نقش هدایت کننده اندیشه سیاسی او را در حزب تثبیت می کرد، پایان می یابد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала