مدودف: همسایگان روسیه نباید وارد بلوک های متخاصم شوند

© Sputnik / Dmitry Astakhov /  مراجعه به بانک تصاویر مدودف: همسایگان روسیه نباید وارد بلوک های متخاصم شوند
  مدودف: همسایگان روسیه نباید  وارد بلوک های متخاصم شوند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.10.2022
عضو شوید
معاون شورای امنیت روسیه اظهار داشت هر نتیجه ای برای روسیه قابل قبول است تا زمانی که با منافع روسیه در تضاد نباشد.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری مدودف، معاون شورای امنیت روسیه در اظهاراتی در کانال تلگرامی خود بیان داشت : "هرنتیجه ای" تا زمانی که با منافع اساسی کشور به عنوان یک دولت جانشین امپراتوری روسیه و اتحاد جماهیر شوروی در تضاد نباشد برای ما قابل قبول است.
معاون شورای امنیت روسیه در باره وضعیت بین المللی اظهار داشت، هر کشوری مهمترین اولویت ها را برای خود در اولویت قرار می دهد - حفاظت از شهروندان خود و استقلال دولتی، و این حفاظت، به گفته مدودف، نه تنها در قلمرو خود، بلکه در صورت نیاز برای دیگران نیز امکان پذیر است.
هشدار مدودف به ناتو  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.10.2022
هشدار مدودف به ناتو درباره تحویل راکت انداز چندگانه با برد گسترده به کی‌یف
مدودف در ادامه نوشت: "دلایل کاملا واضح است، ترور و کشتار شهروندان این کشور. به عبارت دیگر، هر کشوری حق دارد از نیروی نظامی برای دفاع از شهروندان خود که در سرزمین های خارجی نابود می شوند استفاده کند. چنین حقی شامل توانایی عمل می شود. به طور پیشگیرانه، ، به منظور جلوگیری از کشتار بیشتر، نسل کشی و سایر جنایات علیه شهروندان خود."
علاوه بر این، مدودف خاطرنشان کرد که هیچ کس نتایج جنگ جهانی دوم را زیر سوال نمی برد، اما باید در نظر داشت که تاریخ به طور اجتناب ناپذیری رو به جلو حرکت می‌کند.
او همچنان نوشته است: "از سال 1945 اتفاقات زیادی افتاده است که هم توازن قوا در جهان و هم خطوط مرزهای دولتی را به شدت تغییر داده است. به همین دلیل است که هر "نتیجه" دقیقاً تا زمانی که با منافع اساسی روسیه به عنوان یک دولت جانشین، و از بسیاری جهات وارث تاریخی و اخلاقی امپراتوری روسیه و اتحاد جماهیر شوروی در تضاد نباشد برای ما قابل قبول است."
وی خاطر نشان کرد، همه چیز قابل قبول است تا زمانی که همسایه ها وارد بلوک های متخاصم و نیروهای هسته ای استراتژیک که هدفشان روسیه است، نشوند و تهدید برای روسیه ایجاد نکنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала