مشکلات مالی مکتب های بریتانیا تا پایان سال آموزشی

© AFP 2023 / Fabrice Coffriniبحران روسیه - انگلستان: جاسوس یا کابوس
بحران روسیه - انگلستان: جاسوس یا کابوس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.10.2022
عضو شوید
از هر 10 مکتب در بریتانیا، 9 مکتب تا آغاز سال آموزشی آینده با مشکلات مالی روبرو است.
به گزارش اسپوتنیک، نشریه آبزرور با استناد به داده های نخستین انجمن ملی مدیران مکتب ها گزارش داد، که نزدیک به 90 درصد از مکتب ها در بریتانیا تا آغاز سال آموزشی آینده در بحبوحه افزایش بیل های برق و افزایش اجباری حقوق آموزگاران در مشکلات مالی خواهند بود.
Глава МИД Великобритании Элизабет Трасс на пресс-конференции с министром иностранных дел РФ Сергеем Лавровым в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.10.2022
لیز تراس نخست وزیر بریتانیا از سمتش کناره گیری کرد
این روزنامه می نویسد: از هر 10 مکتب بودجه 9 مکتب تا سال آموزشی آینده به پایان می رسد.
بر اساس این نظرسنجی، 50 درصد از مدیران بر این باورند، که مکتب های آنها در سال روان با کمبود بودجه مواجه خواهند شد و تا سپتامبر سال آینده تقریباً همگی متحمل خسارت خواهند شد. به همین دلیل، اکثر مؤسسات آموزشی، معلمان کلیدی و کارکنان اداری را از دست خواهند داد.
پل وایتمن، رئیس انجمن گفت: "مکتب ها هزینه ها را به حداقل کاهش داده اند. این بدان معنی است که (اکنون مجبور خواهند بود ) ساعات تدریس، دستیاران تدریس و معلمان را کاهش دهند".
جرمی هانت، رئیس جدید خزانه داری بریتانیا روز دوشنبه از کاهش برنامه کمک به مردم در قبوض گاز و برق خبر داد.
وی اظهار داشت: با توجه به بار سنگین بودجه دولت، این برنامه تا اپریل 2023 ادامه خواهد داشت. پیش از این، لیز تراس، نخست وزیر پیشین بریتانیا، از توقف قبوض انرژی برای این کشور خبر داده بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала