گفت و گوی مشاور رئیس جمهور لوهانسک با سربازان زخمی آزاده شده

© Sputnik / Viktor Antonyuk /  مراجعه به بانک تصاویر Бойцы НМ ЛНР в зоне проведения специальной военной операции в Донецкой области
Бойцы НМ ЛНР в зоне проведения специальной военной операции в Донецкой области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.10.2022
عضو شوید
مشاور رئیس جمهوری لوهانسک با نظامیان زخمی آزاده شده از اسارت نیروهای اوکراینی گفت و گو کرد.
به گزارش اسپوتنیک، آنا ساروکا، مشاور رئیس جمهوری خلق لوهانسک، پس از گفت و گو با دو سرباز شبه نظامی خلق جمهوری لوهانسک که روز جمعه از اسارت اوکراین آزاد شدند، گفت: ارتش اوکراین اغلب اسیران جنگی زخمی را در میدان جنگ می کشد تا زمان را برای انتقال آنها و ارائه مراقبت های پزشکی تلف نکند.
US High Mobility Artillery Rocket System (HIMARS) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.10.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
رهگیری 24 گلوله هیمارس در جمهوری لوهانسک
ساروکا گفت: یکی از آنها (اسیران آزاد شده) گفته که اگر شخصی در جریان اسارت زخمی شود، تصمیم بر این می شود، که فرد به سادگی کشته شود تا هیچ مشکلی در حین حمل و نقل وجود نداشته باشند.
مشاور رئیس جمهوری خلق لوهانسک، اوکراین را دولتی خواند که درگیر تروریسم درباره باشندگان دونباس و "در پیوند با مردم به طور کلی" است.
وی افزود: از آنجایی که آنها در هشت سال گذشته همه چیز را به راه انداخته اند، همه اینها پیامدهای وحشتناک این جنگ است، ما اکنون آنها را از هم جدا می کنیم.
پیش از این، اسپوتنیک از آزادی دو سرباز جمهوری خلق لوهانسک، از اسارت اوکراین خبر داده بود. آنها به لوهانسک بازگشتند و توانستند با خانواده خود ملاقات کنند. سرویس مطبوعاتی وزارت دفاع جمهوری تصریح کرد، که مقامات روسیه و جمهوری خلق لوهانسک مستقیماً برای آزادی سربازان اسیر شده ادامه می دهند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала