فروافتادن یک هواپیمای نظامی بر یک خانه دو طبقه در ایرکوتسک + ویدیو

© Sputnik / Dmitriy Emchuk /  مراجعه به بانک تصاویر Пожар в частном доме, возникший в результате падения самолета Су-30 в Иркутске
Пожар в частном доме, возникший в результате падения самолета Су-30 в Иркутске - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.10.2022
عضو شوید
یک هواپیمای نظامی در ایرکوتسک بر روی یک خانه دو طبقه فروافتاد.
به گزارش اسپوتنیک، ایگور کوبزف فرماندار ایرکوتسک اطلاع داد، که طبق داده های اولیه در ایرکوتسک یک هواپیمای جنگی سوخو بر روی یک خانه دو طبقه فروافتاده است.
در مطلبی که در کانال تلگرامی وی منتشر شده، آمده است: "طبق اطلاعات اولیه، یک فروند هواپیمای سوخو بر روی یک خانه دو طبقه در خیابان پرژوالسکی در ایرکوتسک فروافتاده است".
او گفته است، که به جای فروافتادن هواپیما رفته است.
فرماندار ایرکوتسک تایید کرد، که در اثر فروافتادن هواپیمای جنگی سوخو-30 بر روی یک خانه مسکونی هیچ یک از باشندگان محلی آسیب ندیده اند.
وزارت شرایط اضطراری روسیه اعلام کرد، که جنگنده سوخو- 30 در حین پرواز آزمایشی فروافتاده است. مساحت آتش سوزی 200 متر مربع بوده است. امدادگران و نمایندگان دیگر خدمات در محل حادثه مشغول به کار هستند.
وزارت شرایط اضطراری گزارش داد، که دو خلبان در رویداد هوایی در ایرکوتسک جان باختند، هیچ تلفات جانی در بین مردم عادی وجود ندارد، آتش سوزی در زمین محلی است.
ویدیوی دیگری از فروافتادن سوخو-30 در ایرکوتسک در شبکه های اجتماعی منتشر شد ه است، که در آن دیده می‌شود که این جنگنده به شکل مارپیچ و پس از آن با سرعت زیاد فرو می افتد و منفجر می‌شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала