اقتصاد آمریکا را بحران شدید اقتصادی تهدید می کند

© Photo / Roscosmos/Anton Shkaplerovعلت ناپدید شدن مرموز آمریکاییان باستانی
علت ناپدید شدن مرموز آمریکاییان باستانی  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.10.2022
عضو شوید
ان بی سی: کم عمق شدن بی سابقه رودخانه می سی سی پی آمریکا را با یک بحران اقتصادی تهدید می کند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از "ان بی سی"، در نتیجه کم عمق شدن بی سابقه رودخانه می سی سی پی، آمریکا را با یک بحران بزرگ اقتصادی تهدید می کند.
مورگان چسکی، خبرنگار این کانال تلویزیونی، گفت: " منظره اینجا کاملا تاسف بار است. به دلیل افزایش خشکسالی، بخش هایی که زمانی بخشی از بستر می سی سی پی بودند، اکنون به کرانه های آن تبدیل شده اند. در یک روز معمولی، سطح آب در می سی سی پی باید چیزی بین 4.5-6 متر بالای سر من باشد ولی اکنون در این رودخانه وسیع، آب به طرز خطرناکی کم شده است.
خشکسالی های شدید می سی سی پی را به زانو درآورده است و باعث شده است که حرکت لنج ها با محصولات کشاورزی و فولاد کند یا به طور کلی متوقف شود".
ستوان فرمانده گارد ساحلی مری گیلدی وضعیت را "بد" خواند. او گفت: "ما می دانیم که تأثیر اقتصادی همه اینها بر ایالات متحده چقدر مهم است. با پیش بینی های فعلی، من نمی بینم اوضاع بهتر شود."
شبکه NBC اشاره می کند که می سی سی پی یک صنعت حمل و نقل 12.6 میلیارد دلاری را تامین می کند که ده ها هزار شغل ایجاد می کند.
علاوه بر این، 60 درصد از کل غلات صادر شده از ایالات متحده در طول این رودخانه حمل می شود. با این حال، در حال حاضر 127 کشتی و بیش از 1.8 هزار لنج در آبراه های بسته بیکار هستند.
راجر اسمیت، کشاورز آرکانزاس، به کانال تلویزیونی گفت که "تا به حال چنین سطح پایینی از رودخانه را ندیده بود."
به همین دلیل مجبور شد برداشت سویا را به تعویق بیاندازد، زیرا جایی برای ذخیره آن ندارد و نمی تواند از رودخانه برای حمل آن استفاده کند.
در همین حال کانال تلویزیونی ان‌بی‌سی خلاصه می کند: "مشکل بدتر می شود زیرا رودخانه ناپدید می شود".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала