هشداری ملل متحد به اوکراین

© East News / Sovfoto/Universal Images Groupنظر: امریکا حتی یک قدم هم به آستانه جنگ هستوی نزدیک نشده است
نظر: امریکا حتی یک قدم هم به آستانه جنگ هستوی نزدیک نشده است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.10.2022
عضو شوید
سازمان ملل از تشدید درگیری ها در اوکراین به دلیل گزارشات مربوط به "بمب کثیف" ابراز نگرانی کرد.
استفان دوجاریک، سخنگوی سر منشی سازمان ملل در یک نشست توجیهی گفت، در شرایطی که گزارشات مبنی بر آماده‌سازی یک بمب کثیف اتمی در اوکراین وجود دارد، سازمان ملل از طرف‌ها می‌خواهد از اقداماتی که می‌تواند منجر به اشتباه محاسبه یا تشدید تنش شود، اجتناب کنند.
Парадный расчет военнослужащих на генеральной репетиции военного парада, посвящённого 77-й годовщине Победы в Великой Отечественной войне на Красной площади в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.10.2022
روسیه به کی‌ئف تاکید کرد که از فعالیت در تهیه "بمب کثیف اتمی" دست بردارد
ما از گزارشات مطبوعاتی آگاه هستیم. ما هیچ راهی برای دانستن اینکه آیا این درست است یا نه نداریم. هدف ما در مورد این موضوع و در مورد بسیاری موارد دیگر این است که همه طرفین باید از هر اقدامی که می تواند منجر به اشتباه محاسباتی و تشدید وضعیت قبلی شود اجتناب ورزند.
همانطور که قبلاً توسط منابع معتبر در کشورهای مختلف - از جمله در اوکراین - گزارش شده بود، طبق اطلاعات موجوده رژیم کیف در حال آماده سازی یک اقدام تحریک آمیز در قلمرو خود مربوط به انفجار به اصطلاح "بمب کثیف" یا تسلیحات هستوی کم بازده است. هدف از این اقدام تحریک آمیز متهم کردن روسیه به استفاده از تسلیحات کشتار جمعی در صحنه عملیات اوکراین و در نتیجه راه اندازی یک کمپین قدرتمند ضد روسیه در جهان با هدف تضعیف اعتماد به مسکو است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала