- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

ضربه کوبنده ای ارتش روسیه به نیروهای مسلح اوکراین در منطقه کرمننایا

© Sputnik / Viktor Antonyuk /  مراجعه به بانک تصاویر Боевая машина пехоты БМП-1ПК НМ ЛНР в зоне проведения специальной военной операции в Донецкой области
Боевая машина пехоты БМП-1ПК НМ ЛНР в зоне проведения специальной военной операции в Донецкой области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.10.2022
عضو شوید
سرهنگ/دگروال پولیس جمهور خلق لوهانسک از ضربه سنگین ارتش روسیه بر نیروهای مسلح اوکراین در منطقه کرمننایا خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، ویتالی کیسلف، سرهنگ پولیس جمهوری خلق لوهانسک گفت، ارتش روسیه به واحدهای اوکراینی که به کرمننایا نفوذ کردند، ضربه کوبنده وارد کرد.
Бойцы НМ ЛНР в зоне проведения специальной военной операции в Донецкой области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.10.2022
گفت و گوی مشاور رئیس جمهور لوهانسک با سربازان زخمی آزاده شده
به گفته وی، دفاع در منطقه کرمننایا و سواتوو "هماهنگی هماهنگ شده است"، ارتش روسیه نمونه ای از قهرمانی را در آنجا نشان داد. ارتش روسیه به نیروهای مزدور که قصد ورود به قلمرو ما را داشتند با رهگیری رادیویی ضربه کوبنده ای وارد کرد.
کیسلف گفت: در نتیجه، بیش از ده قطعه از تجهیزات منهدم شد، پرسنل پراکنده و منهدم شدند."
وی افزود: با وجود تلفات وارده، دشمن از تلاش برای شکستن پدافند در این مسیر دست بر نخواهد داشت.
پیش از این، خبرنگاران گزارش داده بودند، که مهندسان گروه نیروهای روسی "شجاع" در حال تقویت خط دفاعی سواتوو-کرمننایا و نصب موانع تانک هستند.
یادآوری می کنیم، که روسیه از 24 فیبروری عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرده است. ولادیمیر پوتین وظیفه آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کیف قرار گرفته اند" نامیده است. به گفته وی، هدف نهایی آزادسازی دونباس و ایجاد شرایطی است که امنیت خود روسیه را تضمین کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала