- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

هشدار نبنزیا ازعواقب استفاده از "بمب کثیف" توسط اوکراین

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر Заместитель министра иностранных дел РФ Василий Небензя
Заместитель министра иностранных дел РФ Василий Небензя - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.10.2022
عضو شوید
نماینده دائم فدراسیون روسیه در سازمان ملل: مسکو استفاده از "بمب کثیف" توسط کی‌یف را یک اقدام تروریستی تلقی خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، مسکو استفاده احتمالی اوکراین از "بمب کثیف" را به عنوان یک اقدام تروریسم هسته ای در نظر خواهد گرفت. این مطلب در نامه ای که از سوی واسیلی نبنزی، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل به دبیرکل این سازمان، به آنتونیو گوترش، ارسال شده، آمده است.
نبنزیا در سخنرانی خود خاطرنشان کرد که تحریکات کی‌یف می تواند با حمایت کشورهای غربی انجام شود. وی همچنین گفت که مسکو از رئیس سازمان جهانی می خواهد تا تمام تلاش خود را برای جلوگیری از اجرای این طرح جنایتکارانه انجام دهد. روسیه از کشورهای غربی می خواهد که از نفوذ خود در اوکراین استفاده کنند تا کی یف از اجرای این تحریک امتناع کند. این دیپلمات بر این واقعیت تأکید می کند که چنین برنامه هایی عواقب جدی در پی خواهد داشت که منجر به خسارات گسترده در بین مردم خواهد شد.
نبنزیا در این نامه یادآور شده است که روسیه برنامه ای برای استفاده از سلاح هسته ای در اوکراین نداشته و ندارد. وی به این نکته توجه کرد که نه رهبری کشور و نه وزارت دفاع از چنین احتمالی صحبت نکرده اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала