تحویل سیستم های دفاع هوایی پانتسير-ام به نیروی دریایی روسیه آغاز شد

© Photo / Rostecمجموعه موشکی و تسلیحاتی ضدهوایی "Pantsir-ME"
مجموعه موشکی و تسلیحاتی ضدهوایی Pantsir-ME - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.10.2022
عضو شوید
روستخ گزارش داد که به نیروی دریایی روسیه تحویل سیستم های دفاع هوایی پانتسير-ام آغاز گردید.
به گزارش اسپوتنیک، بخان اوزدویف، مدیر صنعتی مجتمع تسلیحاتی روستخ، بهاین خبرگزاری گفت: تحویل انبوع جدیدترین موشک‌ها و سیستم‌های ضدهوایی پانتسير-ام (Pantsir-ME)، برای کشتی‌های نیروی دریایی روسیه آغاز شده است.
اوزدویف گفت: "در حال حاضر تحویل انبوع مجتمع‌های پانتسير-ام به کشتی‌های نیروی دریایی روسیه در حال انجام است.
همانطور که اوزدویف، مدیر صنعتی تصریح کرد، به ویژه در دریای سیاه، آزمایش یک کشتی موشکی کوچک مجهز به دریا "پانتسیر" در حال تکمیل است.
وی همچنین یادآور شد که پیش از این ناوگان بالتیک یک کشتی موشکی کوچک پروژه 22800 Odintsovo را دریافت کرد که مجهز به این سیستم دفاع هوایی است.
به گفته منابع باز، امروز پروؤه "Odintsovo" تا کنون تنها کشتی در ترکیب رزمی نیروی دریایی روسیه است که مجهز به دریایی "Pantsir" است.
پانتسير-ام (Pantsir-ME در دفتر طراحی ابزار تولا که به نام آن نامگذاری و ساخته شده است.
این موشک ها "مجموعه های با دقت بالا" است و اولین بار در نمایشگاه بین المللی دفاع دریایی در سن پترزبورگ در سال 2017 به نمایش گذاشته شد.
این مجموعه بر اساس نسخه - "Pantsir-SM" ایجاد شد. ماژول رزمی Pantsir-ME بر خلاف نسخه زمینی به جای 12 موشک به 8 موشک هدایت شونده ضدهوایی مجهز است و همچنین دارای مسلسل های 30 میلی متری مجهز است.
بر اساس منابع باز، پانتسير-ام قادر است اهداف هوایی را با موشک در برد 20 کیلومتری در ارتفاعات 2 تا 15 هزار متری مورد اصابت قرار دهد. اسلحه های ضد هوایی این مجموعه می توانند اهداف را در فاصله حداکثر چهار کیلومتری منهدم کنند. حداکثر سرعت اهداف شلیک شده توسط "شل" به یک کیلومتر در ثانیه می رسد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала