- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

پسکوف: کی‌یف در حال آماده شدن برای بمب های کثیف تروریستی است

© Fotolia / yulenochekkکاخ کرملین مسکو
کاخ کرملین مسکو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.10.2022
عضو شوید
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد کی یف در حال آماده شدن برای اجرای عملیات خزابکارانه تروریستی با استفاده از بمب کثیف است.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه به خبرنگاران گفت: روسیه به تشدید انتقال اطلاعات در مورد تهدید "بمب کثیف" توسط اوکراین به جامعه جهانی ادامه خواهد داد تا جهان را تشویق کند تا فعالانه از چنین رفتاری توسط کیف جلوگیری کند.
پسکوف گفت: "ما اطلاعاتی داریم که حاکی از وجود تهدید بمب کثیف از سوی اوکراین است. وی افزود که ما اطلاعاتی داریم که نشان می دهد اوکراین برای چنین اقدام تروریستی آماده می شود."
وی تصریح کرد که روسیه این اطلاعات را به جامعه جهانی خواهد رساند تا از چنین خرابکاری هایی جلوگیری کند.
پسکوف گفت: "ما با جدیت به انتقال دیدگاه خود به جامعه جهانی ادامه خواهیم داد تا آنها را تشویق کنیم تا اقدامات فعالی را برای جلوگیری از چنین رفتارهای غیرمسئولانه رژیم کیف انجام دهند."
پیش از این، جنرال ایگور کریلوف، رئیس نیروهای دفاع رادیویی، شیمیایی و بیولوژیکی نیروهای مسلح روسیه گفته بود که وزارت دفاع روسیه اطلاعاتی در مورد برنامه های کیف برای استفاده از "بمب کثیف" دارد و مسکو را در این زمینه مقصر می داند.
جیمز کلورلی و کاترین کولونا وزرای خارجه بریتانیا و فرانسه و همچنین آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا، گفتند که کشورهایشان ادعاهای روسیه مبنی بر آماده شدن اوکراین برای استفاده از به اصطلاح "بمب کثیف" را رد کردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала