اوکراین از سیگنالی در آمریکا برای پوتین خبر داد

© AP Photo / J. Scott Applewhiteیکبار وضع نمودن محصول اقتصاد جهانی را ویران کرده بود
یکبار وضع نمودن محصول اقتصاد جهانی را ویران کرده بود - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.10.2022
عضو شوید
واشینگتن پست: کی‌یف در نامه نمایندگان کنگره به بایدن که خواستار مذاکره بودند، سیگنالی برای پوتین می بیند.
به گزارش اسپوتنیک، واشنگتن پست به نقل از یک مقام اوکراینی که نامش فاش نشده، می نویسد، کی‌یف نامه ای از نمایندگان دموکرات کنگره به جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا را دید که در آن خواستار دیپلماسی با روسیه برای پایان دادن به درگیری به عنوان سیگنالی برای ولادیمیر پوتین شد.
یک منبع دیگر گفت که کی‌یف پس از رسوایی استیضاح دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، از دخالت در امور داخلی ایالات متحده بیم دارد.
این روزنامه تاکید کرد که این نامه نگرانی فزاینده اوکراین در مورد حفظ حمایت مالی و نظامی واشنگتن را تشدید می کند، در حالی که گفته می شود در صورت پیروزی جمهوری خواهان در انتخابات آتی کنگره در نوامبر، ایالات متحده کمک های خود را قطع خواهد کرد.
نامه ای به بایدن که از او خواسته بود به دنبال مذاکره مستقیم با روسیه برای حل مناقشه در اوکراین باشد، توسط 32 نفر از اعضای مجلس نمایندگان ارسال شد. این توسط نمایندگان جناح لیبرال در حزب دموکرات امضا شد. نمایندگان دموکرات کنگره بعداً نامه را پس گرفتند.
گفتنی است که ترامپ تنها رئیس جمهوری تاریخ آمریکا بود که دو بار در مجلس نمایندگان استیضاح شد، اما هر دو بار توسط سناتورها تبرئه شد.
در سال 2019، دموکرات‌ها رهبر آمریکا را به تأخیر در کمک نظامی به اوکراین و درخواست در ازای تحقیقات علیه رقیب سیاسی خود جو بایدن و پسرش هانتر متهم کردند.
ترامپ گفت که او فقط از کیف خواست تا با فساد مبارزه کند. سنا او را از هر دو اتهام تبرئه کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала