- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

پوتین: اوکراین به ابزار سیاست خارجی آمریکا تبدیل شده است

© AP Photo / Efrem LukatskyНа месте попадания российской ракеты в Киеве
На месте попадания российской ракеты в Киеве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.10.2022
عضو شوید
پوتین: اوکراین به ابزار سیاست خارجی آمریکا تبدیل شده و عملاً حاکمیت خود را از دست داده است
به گزارش اسپوتنیک، پوتین گفت اوکراین به ابزاری برای سیاست خارجی آمریکا تبدیل شد و حاکمیت خود را از دست داد.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت: اوکراین به ابزار سیاست خارجی آمریکا تبدیل شده و عملاً حاکمیت خود را از دست داده است. رهبر روسیه در سخنانی با روسای هیئت های شورای امنیت و نیروهای ویژه کشورهای مستقل مشترک المنافع چنین بیانیه ای را بیان کرد.
به گفته وی، مقامات آمریکایی با استفاده فعالانه از نقشه ملی گرایی و افراط گرایی در تلاش برای انجام انقلاب های رنگی هستند. علاوه بر این، غرب به درگیری های مسلحانه دامن می زند که به طور مستقیم امنیت کشورهای مشترک المنافع را تهدید می کند.
او تاکید کرد: آنچه که آنها به دست می آورند ــ کسانی که این کار را انجام می دهند (غرب) در مثال اوکراین را می بینیم که به ابزار سیاست خارجی آمریکا تبدیل شده است.
پیش از این، ویاچسلاو ولودین، رئیس دومای دولتی روسیه گفت که اوکراین به مستعمره ایالات متحده تبدیل شده است، زیرا رژیم کیف به طور کامل توسط ناتو اشغال شده و تحت نفوذ مستقیم این ائتلاف است. وی همچنین از فروپاشی اقتصاد کشور خبر داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала