آیا اتفاقات بین روسیه و اوکراین جنگ داخلی است؟

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин на заседании Международного дискуссионного клуба "Валдай"
Президент РФ Владимир Путин на заседании Международного дискуссионного клуба Валдай - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.10.2022
عضو شوید
در جلسه گفتگوهای والدای از پوتین سوال شد که آیا می توان آنچه را که بین روسیه و اوکراین اتفاق می افتد به عنوان یک جنگ داخلی در نظر گرفت؟
به گزارش اسپوتنیک، در جریان سوال و جواب بعد از سخنرانی، توماس گومار سوالی از رئیس جمهور پوتین پرسید که به شکل گفتگو در پایین نقل شده است:
توماس گوما: آقای رئیس جمهور، در سپتامبر 2014 در باشگاه والدای روابط بین اوکراین و روسیه را با این جمله توصیف کردید: دو کشور، یک مردم. روابط امروز این دو کشور را چگونه توصیف می کنید؟
ولادیمیر پوتین: "اکنون در مورد اینکه چه کسی مقصر است صحبت نمی کنم، اما همانطور که معتقد بودم معتقدم که روس ها و اوکراینی ها در واقع یک ملت هستند. چه در روسیه و چه در اوکراین افرادی با دیدگاه های ناسیونالیستی افراطی داریم. اما به طور کلی، در بیشتر موارد، این یک مردم است - مردمی با یک تاریخ، یک فرهنگ، از نظر قومی بسیار نزدیک. ما ابتدا تقسیم شدیم و سپس بازی کردیم، اما خودمان مقصر این موضوع هستیم. و خودمان باید راهی برای خروج از این وضعیت پیدا کنیم. من مطمئن هستم که عقل سلیم پیروز خواهد شد و ما این راه را پیدا خواهیم کرد."
ولادیمیر پوتین - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.10.2022
پوتین: غرب با استفاده از دالر به عنوان یک سلاح، ایده سیستم ذخیره ارزی را بی اعتبار کرد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала