- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

وزارت خارجه روسیه از غرب خواست تا کی یف را متقاعد کند که از "بمب کثیف" استفاده نکند

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر وزارت خارجه روسیه
وزارت خارجه روسیه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.10.2022
عضو شوید
ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت که مسکو از غرب می خواهد تا بر مقامات کی یف اعمال نفوذ کند تا از "خطرناک ترین ماجراجویی" با باج خواهی هسته ای دست بکشد، زیرا ممکن است به عواقب جبران ناپذیری منجر شود.
به گزارش اسپوتنیک، زاخارووا در یک نشست خبری روز پنجشنبه گفت: ما از غرب می‌خواهیم که بر زیر دستان اوکراینی خود اعمال نفوذ کند تا این خطرناک‌ترین ماجراجویی را کنار بگذارد، همچنان، از همه اقداماتی که شامل باج‌خواهی هسته‌ای است دوری کنند.
زاخارووا خاطرنشان کرد: اوکراین چندین ماه قلمرو نیروگاه اتمی Zaporozhye را گلوله باران کرد. وی افزود گلوله باران این زیرساخت غیرنظامی از دیدگاه مقامات کی یف، باید با زنجیره ای از اقدامات، فعالیت ها و اقدامات را از غرب آغاز می کرد که جهان را تا آستانه یک فاجعه هسته ای پیش خواهد برد.
نماینده وزارت امور خارجه روسیه تأکید کرد: "ما به دلیلی برای متقاعد شدن نیاز داشتیم و زلنسکی آن را مطرح کرد: اول نیروگاه هسته ای زاپوریژژیا، حالا "بمب کثیف".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала