پوتین پذیرش آشکار تامین مالی کودتا در اوکراین توسط غرب را گستاخی خواند

© Sputnik / Sergej Bobylev/POOL /  مراجعه به بانک تصاویر ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در نشست سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه  در نشست سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.10.2022
عضو شوید
سخنان رئیس‌جمهور در جلسه عمومی باشگاه گفتگوی والدای
به گزارش اسپوتنیک، پوتین با اشاره به تلاش‌های مخالفان غربی (به قول رئیس‌جمهور به آرامی) برای "بی اعتبارکردن" فرهنگ‌های سایرین، یادآور شد: باور به بی تقصیر بودن یک کشور خطرناک است"
در حال حاضر هرگونه دیدگاه جایگزین با تبلیغات یا تضعیف ارزش ها برابری می شود. پوتین خطاب به "مخالفان" خود گفت: "به چه چیزی فریب خورده اید، از مغز خود استفاده کنید". هرگونه انتقاد از غرب به عنوان "دسیسه" و "دسیسه کرملین" تلقی می شود.
سخنرانی ولادیمیر پوتین در نشست باشگاه والدای 2022 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.10.2022
"غیر قابل پیش بینی ترین دهه" نکات مهم سخنرانی پوتین
رئیس جمهور از اندیشمندان روسی از داستایوفسکی گرفته تا سولجنیتسین نقل قول کرده است که به عقیده پوتین مدت ها پیش بینی سقوط استانداردهای دموکراتیک غربی را داشتند.
او افزود که اَشکال مختلف دموکراسی تنها به نفع یک مدل دموکراسی رد شده است. و به تحمیل تهاجمی نظرات آنها می رسد. پوتین با احساسی درباره به رسمیت شناختن کشورهای غربی در آماده سازی کودتای 2014 در اوکراین اظهار داشت: "این دیوانگی است"
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала