- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

پوتین: کی یف اکنون هر کاری انجام می‌دهد تا آثار آماده‌ سازی "بمب کثیف" را از بین ببرد

© POOL /  مراجعه به بانک تصاویر رئیس جمهور روسیه در نشست سران سازمان همکاری شانگهای
رئیس جمهور روسیه در نشست سران سازمان همکاری شانگهای - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.10.2022
عضو شوید
سخنان رئیس‌جمهور پوتین در جلسه گفتگوهای والدای
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه اظهار داشت که اوکراین هر کاری می کند تا آثار آماده سازی "بمب کثیف" را پاک کند.
آقای پوتین که در نشست باشگاه گفتگوی بین‌المللی والدای، گفت روسیه بی دلیل داده های سرویس های ویژه را در مورد "بمب کثیفی" که کی‌یف در حال ایجاد آن است، منتشر نکرده است و حتی می داند که تقریباً کجا انجام می شود، فن آوری های موجود در اوکراین امکان انجام آن را فراهم می‌کند.
وی افزود: "اکنون می‌گویند آژانس بین‌المللی انرژی اتمی می‌خواهد بیاید و تأسیسات هسته‌ای اوکراین را بررسی کند. ما موافق این کار هستیم. باید سریعتر و به طور گسترده این کار انجام شود. چرا که می‌دانیم، در حال حاضر مقامات کی یف در حال انجام همه کاری هستند تا رد پای تهیه آن را پاک کنند. آنها مشغول این کار هستند".
Президент РФ Владимир Путин на заседании Международного дискуссионного клуба Валдай - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.10.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
پوتین: اوضاع برای روسیه تنها در صورتی بدتر می شد که عملیات ویژه را در اوکراین راه اندازی نمی کرد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала