- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

پوتین: 2 راه پیش روی بشریت وجود دارد

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر سخنرانی ولادیمیر پوتین در نشست باشگاه والدای 2022
سخنرانی ولادیمیر پوتین در نشست باشگاه والدای 2022 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.10.2022
عضو شوید
انباشتن بار مشکلات، یا تلاش برای پیدا کردن راه حل
به گزارش اسپوتنیک، رئیس جمهور پوتین در جلسه گفتگوی والدای خاطر نشان کرد که فقط دو راه برای بشریت وجود دارد: یا به انباشتن بار مشکلاتی که ناگزیر ما را در هم می شکند، یا تلاش کنیم با هم راه‌حل‌هایی پیدا کنیم، هرچند ایده‌آل نباشد، اما کار می‌کند.

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در باشگاه گفتگوی والدای سخنرانی کلیدی داشت. این سخنرانی به بخش اصلی این رویداد تبدیل شد که از 24 تا 27 اکتبر در مسکو برگزار گردید.
سخنگوی مطبوعاتی رئیس دولت دیمیتری پسکوف گفت که سخنرانی پوتین "باید به طور جدی مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد." پسکوف افزود که سخنان رئیس جمهور "مطالعه، خوانده و بازخوانی خواهد شد."
امسال موضوع اصلی این باشگاه بحث "جهان پس از هژمونی: عدالت و امنیت برای همه" است. در والدای 111 کارشناس، سیاستمدار، دیپلمات و اقتصاددان از 41 کشور را گرد هم آورد. شرکت کنندگان بسیار بیشتری از کشورهای خاورمیانه و مغرب، آسیا، آمریکای لاتین، آفریقا و کشورهای مستقل مشترک المنافع هستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала