اعلام موجودیت بخش نظامی ایالات متحده خراسان + ویدیو

© United States of Khorasanاعلام موجودیت بخش نظامی ایالات متحده خراسان
اعلام موجودیت بخش نظامی ایالات متحده خراسان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.10.2022
عضو شوید
بخش نظامی ایالات متحده خراسان که به رزمندگان خراسان معروف اند دیروز رسما اعلان موجودیت کردند.
به گزارش اسپوتنیک، بخش نظامی ایالات متحده خراسان با نشر منشوری از موجودیت این بخش خبر داد.
در منشور ایالات متحده خراسان آمده است، که با توکل به ایزد پاک و توانا و با در نظر داشت اصالت انسانی، عرفانی، دینی، تاريخي، هویتی، تمدنی ، فرهنگی و شهروندی و با نظرداشت زنده کردن دوباره و بزرگی تاریخی خراسان مقدس، و به منظور زنده کردن دوباره سرزمین خراسان متحد و فدرال( كنفدراسيون) در محدوده ۳۴ ایالات (آستان) و به منظور آزادی، آبادی، شکوفایی ملت و جغرافیای سترگ خراسان از تفکر هژمونیزم فاشیزم قبیلوی و استبداد قومی، و به منظور دفاع از نفس، مال و حرمت مردم با عزت خراسان بر مبنای اصل قرآنی (اذن للذین یقاتلون بانهم ظلموا و ان الله علی نصرهم لقدیر) صدق الله العظیم و به منظور اعاده حیثیت ملت خرسان بزرگ در بین سایر ملل جهان و ایجاد جامعه مرفه، باز، کثرتگرا، شگوفاه، توسعه یافته و مردم سالار و با رعایت اعلامیه جهانی حقوق بشر، توافق نامه ها و میثاق های بین المللی و بازیابی سرزمین تاریخی خراسان در بین سایر ملل، رزمنده گان ایالات متحده خراسان اعلام موجودیت می نماید.
در ادامه منشور این ایالات آمده است، که رزمندگان ایالات متحده خراسان شامل نیرو های متحد و هدفمند است، که در نقاط مختلف این سرزمین حضور فعال دارند . مسئولیت فعالیت های نظامی ایالات متحده خراسان به دوش شورای نظامی سایه میباشد که از یک سال به اینطرف در صحنه پیکار ها نقش فعال داشته است.
در منشور این ایالات همچنان آمده است، که ما با الهام از نیاکان نیک نام و نيك سرشت خویش وجیبه و مکلفیت انسانی و اسلامی خویش میدانیم که از حقوق مظلومان دفاع، عظمت خراسان را احیا، حاکمیت نظام فدرال( كنفدراسيون) را در ۳۴ آستان برقرار و تفکر فاشیزم را نابود نماییم. چنانچه، هر نظام نیازمند ارتش مقتدر و فعال است، اینک نیروهای مسلح ایالات متحده خراسان به هدف تحقق اهداف و اقدامات نظامی، دفع خطر و تهدیدهای داخلی و ایجاد امنیت پایدار به فعالیت های نظامی ایالات متحده خراسان که ناظر بر ظرفیت سازی برای ایجاد خراسان بزرگ خواهد بود، اعلام موجودیت میکند.
یادآوری می کنیم، که پس از چیرگی گروه طالبان بر افغانستان، تاکنون بیش از ده ها جبهه ها بر ضد این گروه اعلام موجودیت کرده اند، که تنها جبهه مقاومت ملی به شکل دوامدار در برابر این گروه در چند ولایت به مبارزه پرداخته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала