تلاش امریکا و اروپا در بی توجه شدن آشفتگی فلسطین و اسرائیل

© Sputnik / Brian Smith /  مراجعه به بانک تصاویر Постоянный представитель РФ при ООН Василий Небензя выступает на пленарном заседании Генеральной ассамблеи Организации Объединенных Наций в Нью-Йорке
Постоянный представитель РФ при ООН Василий Небензя выступает на пленарном заседании Генеральной ассамблеи Организации Объединенных Наций в Нью-Йорке - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.10.2022
عضو شوید
ایالات متحده امریکا و اتحادیه اروپا در تلاش هستند تا توجه را از آشفتگی فلسطین و اسرائیل منحرف کنند.
به گزارش اسپوتنیک، واسیلی نبنزیا، نماینده دائم فدراسیون روسیه در سازمان ملل در نشست شورای امنیت سازمان ملل گفت: ایالات متحده و اتحادیه اروپا در تلاش هستند تا توجه جامعه بین‌المللی را از درگیری‌های منطقه‌ای حاد از جمله درگیری‌های فلسطین و اسرائیل منحرف کنند.
ماریا زاخارووا سخنگوی  وزارت امور خارجه  روسیه  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.08.2022
روسیه: فلسطین و اسرائیل باید از خود خویشتنداری نشان دهند
به گفته وی، ایالات متحده و اتحادیه اروپا سهم جدی در شرایط دشوار در منطقه درگیری فلسطین و اسرائیل دارند.
نبنزیا گفت: "واشنگتن و بروکسل با اعلام لزوم اولویت‌بندی دیگر آشفتگی ها در تلاش هستند تا توجه جامعه جهانی را از درگیری‌های منطقه‌ای حاد، از جمله درگیری فلسطین و اسرائیل که برای خاورمیانه کلیدی است، منحرف کنند".
او گفت: "همکاری در میانجیگران بین المللی چهارجانبه خاورمیانه محدود شده است. توجه داشته باشید که این اولین بار نیست که چنین اتفاقی می افتد. همکاران ما همیشه بهانه هایی خواهند داشت که چرا حاضر نیستند برای دستیابی به صلح بین فلسطینی ها و اسرائیلی ها به طور جدی کار کنند".
یادآوری می کنیم، که گروه چهارجانبه خاورمیانه گروهی است، که با مشارکت اتحادیه اروپا، روسیه، ایالات متحده و سازمان ملل متحد برای تحکیم تلاش ها برای حل و فصل مسالمت آمیز مناقشه اعراب و اسرائیل ایجاد شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала