امروز کوریایی شمالی دو راکت خطرناک را به سوی جاپان پرتاب کرد

© Sputnik / Iliya PitalevБаллистические ракеты подводных лодок (БРПЛ) "Пуккыксон-1" Корейской народной армии во время парада, приуроченного к 105-й годовщине со дня рождения основателя северокорейского государства Ким Ир Сена, в Пхеньяне
Баллистические ракеты подводных лодок (БРПЛ) Пуккыксон-1 Корейской народной армии во время парада, приуроченного к 105-й годовщине со дня рождения основателя северокорейского государства Ким Ир Сена, в Пхеньяне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.10.2022
عضو شوید
خبرگزاری یونهاپ به نقل از ستردرستیز قواس مسلح کوریایی جنوبی اعلام کرد کوریایی شمالی روز جمعه دو راکت بالستیک کوتاه برد را به سمت بحیره جاپا پرتاب کرد.
به گزارش اسپوتنیک، پرتاب راکت های کوریایی شمالی از منطقه تانگچون در ولایت گانگوون بین ساعت 11.59 تا 12.18 به وقت محلی ثبت شده و جزئیات دیگری ارائه نشده است.
ستردرستیز قوای مسلح کوریایی جنوبی طی بیانیه ای اعلام کرد: اقوای ما با افزایش نظارت و هوشیاری و با همکاری نزدیک با ایالات متحده احضارات کامل را حفظ می کند.
Новость о запуске ракеты в КНДР на вокзале в Сеуле  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.10.2022
بار دیگر کوریایی شمالی راکت بالستیک را پرتاب کرد
روز جمعه، تطبیقات بزرگ سالانه اردوی کوریایی جنوبی "هوگوک" که از 18 تا 28 اکتوبر برگزار شد، به پایان می رسد.
پیونگ یانگ از 25 سپتامبر تاکنون 9 آزمایش راکتی را انجام داده است، از جمله یک راکت بالستیک برد متوسط از نوع هواسئونگ ـ 12 (Hwaseong-12) که بر فراز جاپان پرواز کرد و رکورد 4500 کیلومتری کوریایی شمالی در زمینه برد راکت ها را شکست و در ارتفاع 1000 کیلومتری پرواز کرد. همچنین طی دو هفته گذشته تعدادی شلیک توپخانه، تطبیقات قوای هوایی و قطعات هستوی تاکتیکی برگزار شده است. در مجموع، از ابتدای سال، کوریایی شمالی 28 پرتاب راکت انجام داده است که سه مورد از آنها آزمایش راکت های کروز بوده است.
کرویایی شمالی می‌گوید که تمام فعالیت‌های نظامی این کشور پاسخی به "تحریکات" کوریائی جنوبی است که اخیراً تطبیقات پرتحرک را هم مستقل و هم به طور مشترک با ایالات متحده و جاپان انجام داده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала