دومای دولتی روسیه از فاجعه جهانی هشدار داد

© Sputnik / Vladimir Fedorenko /  مراجعه به بانک تصاویر Председатель комитета Государственной Думы РФ по международным делам Леонид Слуцкий
Председатель комитета Государственной Думы РФ по международным делам Леонид Слуцкий - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.10.2022
عضو شوید
اسلوتسکی رهبر حزب لیبرال دموکرات روسیه در مورد خطر یک فاجعه جهانی به غرب هشدار داد.
به گزارش اسپوتنیک، لئونید اسلوتسکی، رهبر حزب لیبرال دموکرات در تل گرام هشدار داد که رهبران فعلی در واشنگتن و بروکسل باید درک کنند که تشدید بیشتر تنش مملو از فاجعه جهانی است.
به گفته این نماینده مجلس، فعلاً هیچ چهره ای در میان سیاستمداران غربی وجود ندارد که بتوان آن را با جان اف کندی رئیس جمهور امریکا مقایسه کرد. بر علاوه، " پوتین با تمام مقیاس شخصیتی که دارد، همانطور که خودش گفت، آماده نیست که با [سر منشی کمیته مرکزی حزب کمونیست چین] نیکیتا خروشچف همراه شود".
Президент РФ Владимир Путин на заседании Международного дискуссионного клуба Валдай - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.10.2022
پوتین: ما نیازی به حمله هسته ای به اوکراین نداریم، هیچ مفهومی ندارد ــ نه سیاسی و نه نظامی
ما ممکن است تشابهات تاریخی مستقیم را ترسیم نکنیم. اما رهبران کنونی در واشنگتن و بروکسل باید درک کنند و آگاه باشند که فشار بیشتر واقعاً مملو از یک فاجعه جهانی است.
معاون گفت که تهدید واقعی استفاده از تسلیحات هستوی فقط از کیف می آید. او گفت که نگرش بیهوده به احتمال انفجار اتمی با تیر باران روزانه نیروگاه اتمی Zaporozhye در مقابل چشم تمام جهان توسط اوکراین نشان می دهد.
پوتین پیشتر گفته بود که جهان در نقطه عطف تاریخی قرار دارد. به گفته وی، خطرناک ترین، غیرقابل پیش بینی ترین و مهم ترین دهه از زمان جنگ بزرگ میهنی در پیش است. رهبر روسیه همچنین خاطرنشان کرد که غرب قادر نخواهد بود از تغییر نظم جهانی جلوگیری کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала