مسکو به دخالت لندن در حمله تروریستی در دریای سیاه پاسخ می دهد

© Sputnik / Foreign Ministry of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر Официальный представитель Министерства иностранных дел России Мария Захарова
Официальный представитель Министерства иностранных дел России Мария Захарова - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.10.2022
عضو شوید
سخنگوبی وزارت امور خارجه گفت که پاسخی به دخالت لندن در حمله تروریستی در دریای سیاه آماده خواهد کرد.
به گرازش ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه روز شنبه گفت: وزارت خارجه روسیه در حال کار بر روی اقدامات عمل در ارتباط با مشارکت متخصصان انگلیسی در آماده سازی یک اقدام تروریستی در دریای سیاه است.
پیش از این، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نمایندگان نیروی دریایی بریتانیا مستقر در شهر اوچاکوف، منطقه میکولایف اوکراین، در طراحی، تدارک و اجرای یک حمله تروریستی در دریای بالتیک در 26 سپتامبر برای تضعیف اوضاع شرکت کردند.
به گفته آنها، همان متخصصان انگلیسی مقدمات حمله به سواستوپل را رهبری کردند، که پرسنل نظامی 73 مرکز ویژه عملیات دریایی اوکراین را آموزش دادند.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه افزود: "روسیه بارها خواستار تحقیقات مشترک درباره این حملات تروریستی شده است. پیشنهادات مربوطه به دولت های دانمارک، سوئیس و آلمان ارسال شد. این واقعیت که کشورهای غربی این پیشنهاد را رد کردند، موید این است که آنها چیزی برای پنهان کردن دارند. اکنون می دانیم که دقیقاً چه چیزی وجود دارد. آنها پنهان شده نمی توانند."
پیشتر ماریا زاخارووا، نماینده رسمی وزارت خارجه روسیه گفته بود که طرف روسی توجه جامعه جهانی از جمله شورای امنیت سازمان ملل متحد را به یک سری حملات تروریستی علیه فدراسیون روسیه در دریای سیاه و بالتیک از جمله دخالت بریتانیای کبیر در این حملات جلب خواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала