دومای دولتی گفت که ناتو از قرارداد غلات برای "معاملات سیاه" استفاده کرد

© Sputnik / Igor Zarembo /  مراجعه به بانک تصاویر برداشت حاصلات گندم
برداشت حاصلات گندم - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.10.2022
عضو شوید
بلیک، معاون دومای دولتی گفت که ناتو از قرارداد غلات برای "اعمال سیاه" استفاده کرد.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری بلیک، معاون دومای دولتی سواستوپل، گفت که ناتو و اوکراین از قرارداد غلات برای "معاملات سیاه" خود استفاده کردند.
پیشتر وزارت دفاع فدراسیون روسیه گزارش داده بود که روسیه مشارکت در صادرات محصولات از بنادر اوکراین را به دلیل حمله تروریستی در آب های سواستوپل متوقف می کند. کیف به کشتی‌های ناوگان دریای سیاه و کشتی‌های غیرنظامی که در جاده‌های بیرونی و داخلی پایگاه سواستوپل بودند، حمله تروریستی انجام داد. به گفته دپارتمان نظامی روسیه، آماده سازی حمله و آموزش پرسنل نظامی 73 مرکز ویژه عملیات دریایی اوکراین با هدایت متخصصان انگلیسی انجام شد.
او گفت: "به اصطلاح قرارداد غلات، حجابی بود که ناتو کارهای سیاه خود را با اوکراین در زیر آن پخت. اکنون حجاب کنده شده است، اما اعمال از بین نرفته است، و این افراد آنقدر گستاخ شده اند که دیگر پنهان نمی شوند. بلیک به ریانووستی گفت، آنها می گویند که برای آنها تفاوتی ندارد که آیا روسیه در کریدور از بسفر تا اودسا مشارکت داشته باشد.
وی تاکید کرد که روسیه در دریای سیاه یک چهره کوچک نیست و تصمیم آن در مورد معامله غلات به هیچ وجه به معنای "آلودگی بی دغدغه کشتی ها بدون هیچ ایده ای برای بنادر اودسا" نیست.
Building of the Ministry of Foreign Affairs of the Russian Federation in Moscow - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.10.2022
روسیه مشارکت لندن در اقدام تروریستی دریای سیاه را بررسی می کند
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала