تایید تنها 10 درصد از 22000 جنگ افزار ارسال شده به اوکراین از سوی امریکا

© Photo / U.S. Air Force / Roland BalikПогрузка военной помощи для Украины на авиабазе Довер, США
Погрузка военной помощи для Украины на авиабазе Довер, США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.11.2022
عضو شوید
ایالات متحده امریکا موفق شد تنها 10 درصد از 22000 جنگ افزار ارسال شده به اوکراین را تأیید کند.
به گزارش اسپوتنیک، واشنگتن پست به نقل از منابع آگاه گزارش می دهد، که ایالات متحده امریکا موفق شده است حدود 10 درصد از کل 22000 جنگ افزار ارسال شده به اوکراین را به عنوان بخشی از کمک های نظامی، بررسی های امنیتی شخصی انجام دهد.
نشریه در ادامه می نویسد: "گواهان امریکایی تنها حدود 10 درصد از 22000 سلاح ارائه شده توسط ایالات متحده امریکا و ارسال شده به اوکراین را که نیاز به نظارت ویژه دارند، بازرسی‌ کرده است".
سوریه: امریکا از طریق اوکراین به تروریست ها جنگ افزار تهیه می کند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.09.2018
سوریه: امریکا از طریق اوکراین به تروریست ها جنگ افزار تهیه می کند
روز دوشنبه، سخنگوی پنتاگون گفت، که وزارت دفاع ایالات متحده امریکا بازرسی از تسلیحات انتقال یافته به اوکراین را برای اطمینان از ایمن بودن آنها آغاز کرده است و اشاره کرد که پیش از این چندین بررسی انجام شده است.
همانطور که طرفین این نشریه به شرط ناشناس ماندن خاطرنشان کردند، ایالات متحده قصد دارد از طریق معرفی ابزارهای جدید برای ردیابی سلاح ها، سرعت بازرسی ها را افزایش دهد. در عین حال، ایالات متحده به رسمیت می شناسد که بعید است واشنگتن بتواند ایمنی همه سلاح های تحویل شده را تأیید کند.
Генерал армии США Ллойд Джеймс Остин III - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.10.2022
لوید آستین: امریکا به زودی سیستم های دفاع هوایی برای اوکراین تحویل می دهد
به گفته این نشریه، از آغاز عملیات ویژه روسیه در اوکراین، بازرسان امریکایی موفق به انجام تنها دو بازرسی شخصی از تسلیحات انتقال یافته شده اند که به کنترل گسترده ای نیاز داشت. در عین حال مقامات امریکایی تاکید می کنند که تاکنون نمونه هایی از سوء استفاده از کمک های نظامی امریکا را مستند نکرده اند.
منابع روزنامه اذعان داشتند، که از آغاز عملیات ویژه روسیه در اوکراین، ایالات متحده هیچ برنامه ای برای کنترل تسلیحات ارسال شده به اوکراین نداشته است، اما در حال حاضر فناوری هایی برای استفاده از نظارت از راه دور معرفی شده است که باید توسط طرف اوکراینی ارائه شود. با اسکن شماره سریال تجهیزات نظامی این کار انجام خواهد شد.
در پایان ماه اکتوبر، ایالات متحده نیز از توسعه طرحی برای مقابله با نشت سلاح های مدرن خبر داد. مقامات ایالات متحده به نگرانی‌ها اذعان کرده‌اند، که در طول جنگ یا پس از آن، برخی از کمک‌های غربی ممکن است "از منابع اوکراین" به جنایتکاران، "بازیگران غیردولتی" و ارتش روسیه برسد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала