- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

جلوگیری از خرابکاری سرویس های ویژه اوکراین در کریمه

© Sputnik / Vitaly Timkiv /  مراجعه به بانک تصاویر Казаки почётного караула Кубанского казачьего войска на торжественной церемонии поднятия государственного флага России в Краснодаре
Казаки почётного караула Кубанского казачьего войска на торжественной церемонии поднятия государственного флага России в Краснодаре - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.11.2022
عضو شوید
در کریمه از خرابکاری سرویس های ویژه اوکراین در تاسیسات انرژی جلوگیری شد.
به گزارش اسپوتنیک، بر اساس گزارش سرویس اطلاعات روسیه (FSB) ، نیروهای امنیتی از خرابکاری سرویس های ویژه اوکراین در تأسیسات زیرساخت انرژی در کریمه جلوگیری کردند.
در این گزارش آمده است: "خرابکاری برنامه ریزی شده توسط سرویس های ویژه اوکراین در تاسیسات زیرساخت انرژی در جمهوری کریمه جلوگیری شد. گفته می شود که یک شهروند اوکراینی، متولد 1978، که توسط SBU اوکراین استخدام شده بود، بازداشت شد."
افزوده می شود که سه دستگاه انفجاری قوی، دستورالعمل استفاده از آنها و نموداری از محل دکل های انتقال برق در یکی از مناطق کریمه از وی ضبط شد.
در این پیام تاکید شده است: "به گفته کارشناسان انرژی، در صورت آسیب رساندن به تاسیسات انرزی، بیش از پنج هزار مصرف کننده از جمله اشیاء زیرساخت اجتماعی مهم شبه جزیره بدون برق خواهند ماند.
مقامات تحقیق پرونده ای را تحت مواد "آماده سازی برای خرابکاری" و "گردش غیرقانونی مواد منفجره" طبق قانون جنایی فدراسیون روسیه باز کردند.
علاوه بر این، دخالت فرد بازداشت شده در جرایم دیگر در قلمرو فدراسیون روسیه بررسی می شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала