امکان جنگ خطرناک بین ناتو و روسیه

CC0 / Pixabay / Ядерный взрыв на фоне статуи Свободы в Нью-Йорке
Ядерный взрыв на фоне статуи Свободы в Нью-Йорке - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.11.2022
عضو شوید
19FortyFive: ممکن است به دلیل کشته شدن سربازان امریکایی در اوکراین، درگیری بین ناتو و روسیه آغاز شود.
به گزارش اسپوتنیک، جک باکبی تحلیلگر در مقاله ای برای 19FortyFive در این باره می نویسد که انتقال پرسنل نظامی ایالات متحده به اوکراین برای بازرسی تسلیحات ارائه شده توسط غرب می تواند به درگیری تمام عیار بین ناتو و روسیه تبدیل شود.
علیرغم این واقعیت که اردوی ایالات متحده در اوکراین نمی جنگد، حضور سربازان یکی از کشورهای ناتو رویداد مهم در درگیری است. این راه حل همچنین در صورت مجروح شدن یک سرباز امریکایی معما ایجاد می کند.
برخی از اعضای کانگرس امریکا خواستار قطع همکاری واشنگتن با اسلام آباد شدند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.10.2022
در صورت شکست دموکرات ها در انتخابات، ممکن امریکا با روسیه سازش کند
همچنان، مشخص نیست که اگر سربازان امریکایی در نتیجه حمله روسیه جان خود را از دست بدهند، چه اتفاقی خواهد افتاد - این را می توان به عنوان حمله به ناتو تلقی کرد که منجر به پاسخ بلاک نظامی و درگیری تمام عیار با روسیه خواهد شد. در این صورت، ایالات می‌توانند از قبل برنامه‌ای برای "چنین چرخشی از رویدادها" داشته باشد.
پیش از این، دانیل دیویس دگروال متقاعد اردوی ایالات متحده، در مقاله ای برای 19FortyFive، از واشنگتن خواسته بود که دلیل تجمع نیروهای ناتو به رهبری ایالات متحده در شرق اروپا و استقرار نیروها در نزدیکی اوکراین را توضیح دهد. وی یادآور شد که جو بایدن، رئیس کاخ سفید گفت که ایالات متحده قصد اعزام نیروهای امریکایی برای شرکت در درگیری روسیه و اوکراین را ندارد، اما ایالات متحده 100000 سرباز را در شرق اروپا مستقر کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала