مردم پولند از امتیازات داده شده به اوکراینی ها ناراضی هستند

© Photo / Kristina Afanasyevaبیرق پولند
بیرق پولند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.11.2022
عضو شوید
پولندی ها به طور فزاینده ای از اینکه به پناهندگان اوکراینی مزایای زیادی داده اند، ناراضی هستند.
به گزارش اسپوتنیک، پرزمیسلاو سادورا از دانشگاه ورشو و اسلاوومیر سیراکوفسکی از موسسه سیاست خارجی آلمان گزارشی تهیه کردند که در آن، پولندی ها به طور فزاینده ای از اینکه به پناهندگان اوکراینی مزایای زیادی داده اند، ناراضی هستند.
از آغاز عملیات ویژه روسیه، حدود 7.5 میلیون نفر از اوکراین وارد پولند شده اند. بر اساس برآوردهای تقریبی مقامات، حدود 1.5 میلیون نفر از آنها در حال حاضر در لهستان باقی مانده اند. علاوه بر این، قبل از شروع عملیات ویژه، از 1.5 تا دو میلیون اوکراینی در لهستان زندگی می کردند.
در این گزارش آمده است: "آنچه بحث های طبقه متوسط ​​و توده‌ها را متحد می‌کند این است که آنها نگران از دست دادن اولویت در دسترسی به مزایا و خدمات عمومی (بهداشت، آموزش) هستند.
به گفته نویسندگان این تحقیق، پناهندگان اوکراینی آنچه را که پولندی ها با صبر و حوصله منتظرند، به دست می‌آورند: "مکانی در مهدکودک یرای اطفال خود، مراجعه به پزشک متخصص."
نویسندگان این مطالعه خاطرنشان می‌کنند که آنها "بیش از بیست داستان تکراری شنیده‌ شده از همسایگان، آشنایان، آرایشگران و غیره را برمی‌شمارند" که به این واقعیت مربوط می‌شود که اوکراینی‌ها "در دسترسی به مدارس، مهدکودک‌ها، مهدکودک‌ها، پزشکان و... از امتیاز برخوردار هستند. موقعیت هایی که گفته می شود اوکراینی ها برای خدمات ارائه شده پولی پرداخت نکرده اند، در مورد سوء استفاده از مزایا و موارد دیگر مانند آن.ن می‌برند".
نویسندگان این مطالعه خاطرنشان می‌کنند که آنها "بیش از بیست داستان تکراری شنیده‌شده از همسایگان، آشنایان، آرایشگران و غیره را برمی‌شمارند" که به این واقعیت مربوط می‌شود که اوکراینی‌ها "در دسترسی به مدارس، مهدکودک‌ها، پزشکان و... از امتیاز برخوردار هستند. موقعیت هایی که گفته می شود اوکراینی ها برای خدمات ارائه شده پولی پرداخت نکرده اند، در مورد سوء استفاده از مزایا و موارد دیگر مانند آن.
Сотрудники польской полиции и военные у лагеря нелегальных мигрантов на белорусско-польской границе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.11.2022
پولند قصد دارد سرحدات خود را برای روسیه مسدود کند
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала